Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komp. do 2,5 tys.

KimAhYoung

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam zamiar pod koniec miesiąca kupić sobie nowy komputer, ponieważ na obecnym(ok. 6 lat temu kupiony) już nic mi nie chodzi, głównie chodzi mi o kompa pod nowsze gry, jakiś bf4 czy coś, złożyłem 

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=80654&s=78215&s=73907&s=50419&s=75030&s=69353&s=71843&s=66487&s=73554

zestaw, ale nie jestem pewien co do grafiki, czy da radę przy nowszych produkcjach, na wysokich detalach, ew. jakie inne podzespoły mógłbym wymienić z tej listy, co do procesora interesuje mnie TYLKO AMD nie toleruje intela (edit. bo widzę że niektórzy nie rozumieją, TYLKO AMD, żadnych inteli -.- )

3JcjhIq.png
Pomogłem? Daj "Lubię to", to nic nie kosztuje...
MyAnimeList

Opublikowano

nie rozumiem ludzi którzy są tak nastawieni w stosunku do AMD'ka... 

czemu nie intel? mam w domu intela i po prostu z własnych doświadczeń nie chcę się go tykać,
do tego nie mam tyle kasy na intela który kosztowałby 25-40% więcej,

i nie pisz nawet że na takim procku bf pójdzie na niskich, bo to jest śmeszne (spójrz na wymagania, potem na procek, a potem przemyśl swoją wypowiedź, widziałem kilka filmików na których ze słabszym prockiem bf3 chodził przy ok. 70fps'ch na ultra<do tego był zestawiony intel i7 który miał średnio o 10fps'ów więcej...>)

co do reszty, czemu WSZYSTKO do wymiany? o.O

3JcjhIq.png
MyAnimeList

Opublikowano

czemu nie intel? mam w domu intela i po prostu z własnych doświadczeń nie chcę się go tykać,