Skocz do zawartości

Pomoc w spellach, XenoBot


madaffaka

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka wie ktoś jak ustawić w xenobocie aby bil exori frigo / exori gran frigo / exori max frigo ? :D

 

W targetingu jest tylko na 1 spell ;/

 

A i jeszcze jedno zbieranie lota : zbiera tylko lota z moich zabitych stworków a jak otworze inne zabite to juz nie zbiera ;/

100  [+]

300  [+]

500  [+]

700  [+]

900  [+]

1100[+]

1300[+]

1500[+]

1600[+]

1700[+]

1800[+]

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--[[Mages Multiple Strike Spells]]--
local spells = {}
spells[1] = { spell = "exori max frigo" } --Max spell
spells[2] = { spell = "exori gran frigo" } --Gran spell
spells[3] = { spell = "exori frigo" } --Nooby spell (This will be the only spell cast after Target <= 35% HP)
local targets = {"Waspoid", "Crawler", "Swarmer", "Insectoid Worker", "Spitter"}
local range = 3
Module.New("Multiple Strike Spells", function(module)
for _, data in ipairs(spells) do
local c = Creature.GetByID(Self.TargetID())
if table.contains(targets, c:Name()) then
if c:DistanceFromSelf() <= range then
if Self.TargetID() ~= 0 then
if c:HealthPercent() >= 5 then
for x=1, #spells do
if Self.CanCastSpell(data.spell) then
Self.Say(data.spell)
wait(500, 1500)
end
end
elseif c:HealthPercent() <= 5 then
if Self.CanCastSpell(data.spell[3]) then
Self.Say(data.spell[3])
wait(500, 1500)
end
end
end
end
end
end
module:Delay(1000)
end)

 

Dobra ten działa można usunąć ;P

100  [+]

300  [+]

500  [+]

700  [+]

900  [+]

1100[+]

1300[+]

1500[+]

1600[+]

1700[+]

1800[+]

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Siemka wie ktoś jak ustawić w xenobocie aby bil exori frigo / exori gran frigo / exori max frigo ? :D

 

W targetingu jest tylko na 1 spell ;/

 

A i jeszcze jedno zbieranie lota : zbiera tylko lota z moich zabitych stworków a jak otworze inne zabite to juz nie zbiera ;/

 

Co do zbierania itemow z inncyh mobow ktore sam otwierasz masz to :

 

 

local config = {
        GoldContainer = "Backpack", -- Backpack na Gold
        Gold = {"Gold Coin", "Platinum Coin"}, -- Nazwa lub id Golda
        GoldEnabled = true,
         
        StackableContainer = "Jewelled Backpack", -- Backpack na itemy ktore sie stackuja
        Stackables = {"Tower Shield", "Zaoan Armor", "Zaoan Legs", "Zaoan Robe", "Zaoan Helmet", "Zaoan Shoes", "Drakinata", "Focus Cape", "Small Ruby", "Small Sapphire", "Luminious Orb", "Draken Sulphur", "Green Gem", "Wand Of Inferno", "Ring Of The Sky"},
         
        NonStackableContainer = "Brocade Backpack", -- Backpack na itemy ktore sie nie stackuja --
        NonStackables = {"Deer Trophy", "Sniper Gloves", "Lion Trophy"}
}
   
while true do
    for i = 0, #Container.GetIndexes() - 1 do
        local c = Container.GetFromIndex(i)
        if c:isOpen() and (c:Name():find("The") or c:Name():find("Demonic") or c:Name():find("Dead") or c:Name():find("Slain") or c:Name():find("Dissolved") or c:Name():find("Remains") or c:Name():find("Elemental")) then
            for s = 0, c:ItemCount() - 1 do
                local item = Item.GetName(c:GetItemData(s).id):titlecase()
                if config.GoldEnabled and table.contains(config.Gold, item) and Self.Cap() > 50 then
                    local destCont = Container.GetByName(config.GoldContainer)
                    c:MoveItemToContainer(s, destCont:Index(), math.min(destCont:ItemCount() + 1, destCont:ItemCapacity() - 1))
                    wait(150, 180)
                    break
                elseif table.contains(config.Stackables, item) then
                    local destCont = Container.GetByName(config.StackableContainer)
                    c:MoveItemToContainer(s, destCont:Index(), math.min(destCont:ItemCount() + 1, destCont:ItemCapacity() - 1))
                    wait(150, 180)
                    break                        
                elseif table.contains(config.NonStackables, item) then
                    local destCont = Container.GetByName(config.NonStackableContainer)
                    c:MoveItemToContainer(s, destCont:Index(), math.min(destCont:ItemCount() + 1, destCont:ItemCapacity() - 1))
                    wait(150, 180)
                    break                
                end
            end
        end
    end
    wait(50)
end

Tam gdzie masz nazwy itemow wpisujesz swoje ktore chcesz zeby ci zbieral.. Dodatkowo w moim scrypcie up mam to ustawione byle jak np w stackable mam tower shield ale to dlatego ze napisany pod otsa i nie potrzebuje kilku backpackow na wszystkie itemy :D W miejscu gdzie jest nazwa backpacka mozesz tez podac id tak smo z itemami.

 

 

Mam Pytanie jak zrobic by bil naprzemiennie z exori hur i ecori ico ? jaki to skrypt proszę o pomoc 

 

Masz taki przyklad scryptu, bd ci bil na przemian wedlug cooldownu skilla czyli np najpierw uderzy gran ico a potem reszte (Jezeli nie chcesz gran ico usun ta linjke spells[1] = { spell = "exori gran ico" } --Max spell) a w kolejnych spells wpisz spells[1] i spells[2]

--[[Mages Multiple Strike Spells]]--  
local targets = {"Sea Serpent", "Young Sea Serpent"} -- Moby na ktore ma uzywac spelli
-- Just change below to suit your needs.
    local spells = {}
	spells[1] = { spell = "exori gran ico" } --Max spell
    spells[2] = { spell = "exori ico" } --Gran spell
    spells[3] = { spell = "exori hur" } --Nooby spell   
Module.New("Multiple Strike Spells", function(module)
for _, data in ipairs(spells) do
    local c = Creature.GetByID(Self.TargetID())
        if table.contains(targets, c:Name()) then
            if c:DistanceFromSelf() <= 3 then
                if Self.TargetID() ~= 0 then
                    if c:HealthPercent() >= 2 then
                        for x=1, #spells do
                            if Self.CanCastSpell(data.spell) then
                                Self.Say(data.spell)
                                wait(500, 1500)
                            end
                        end
                    elseif c:HealthPercent() <= 2 then
                            if Self.CanCastSpell(data.spell[2]) then
                                Self.Say(data.spell[2])
                                wait(500, 1500)
                            end
                    end
                end
            end
        end
    end
    module:Delay(1000)
end)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

--[[Mages Multiple Strike Spells]]--

local spells = {}

spells[1] = { spell = "exori max frigo" } --Max spell

spells[2] = { spell = "exori gran frigo" } --Gran spell

spells[3] = { spell = "exori frigo" } --Nooby spell (This will be the only spell cast after Target <= 35% HP)

local targets = {"Waspoid", "Crawler", "Swarmer", "Insectoid Worker", "Spitter"}

local range = 3

Module.New("Multiple Strike Spells", function(module)

for _, data in ipairs(spells) do

local c = Creature.GetByID(Self.TargetID())

if table.contains(targets, c:Name()) then

if c:DistanceFromSelf() <= range then

if Self.TargetID() ~= 0 then

if c:HealthPercent() >= 5 then

for x=1, #spells do

if Self.CanCastSpell(data.spell) then

Self.Say(data.spell)

wait(500, 1500)

end

end

elseif c:HealthPercent() <= 5 then

if Self.CanCastSpell(data.spell[3]) then

Self.Say(data.spell[3])

wait(500, 1500)

end

end

end

end

end

end

module:Delay(1000)

end)

 

Dobra ten działa można usunąc

ale  jak zapodam tego scripta to on wie jakiego potwora che bic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz taki kod up
i ta linijka

 local targets = {"Waspoid", "Crawler", "Swarmer", "Insectoid Worker", "Spitter"}

czyli np  te co są w nawasie "Waspoid" , "Crawler"    <- to są nazwy potworów które bot ma bić  
UWAGA! NAZWY MUSZA SIE ZACZYNAC OD DUZYCH LITER !!!!

 

przykładowa linijka:

local targets = {"Dragon Lord", "Dragon"}

Messpe - RL - PL - ANTICA - :) + 180


I pamiętaj jedno. Na tym świecie zawsze była,
jest i będzie w cenie tandeta,
Więc czym my się mamy przejmować...

O.S.T.R. & Marco Polo "Żywy lub martwy" feat. DJ Haem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • Marchwj zmienił(a) tytuł na Pomoc w spellach, XenoBot
Dnia 28.11.2017 o 03:07, qwaszx5 napisał:

Witam potrzebuje skrypta na utito tempo san w combo liderze.. mam ustawione na fallow kilka postaci i chciałbym zeby wszystkie wrzucały utito tempo san kiedy lider wrzuci.. bawiłem się nie raz w zrobienie niestety bez efektu. Proszę o pomoc i z góry dziekuje za poświecony czas ^^

Da radę o ile kwestia czaru pojawią się na żółto (nie pomarańczowo) na czacie.
 

local LeaderName = "PODAJNICK"

local Delay = 200
local UseHud = true




if UseHud then
local HUDText = HUD.CreateTextDisplay(23, 7, "Leader: ", 0, 0, 255)
local HUDText2 = HUD.CreateTextDisplay(72, 7, LeaderName, 255, 0, 0)
end


LocalSpeechProxy.OnReceive("Casino_LocalProxy", function(proxy, mtype, speaker, level, text)
local LeaderMessage = "utito tempo san"
if speaker == LeaderName and text == LeaderMessage then
Self.Say("utito tempo")
wait(Delay)
end
end) 

MUozNNR.gif

Tak to działa mniej więcej, delay jest znikomy :P

Na przyszłość pisz w tym temacie:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Pomoc w spellach, XenoBot   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...