Skocz do zawartości

[Rozstrzygnięte]Handel na forum, lekka sugestia.

harnas71x

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Tak wiem, był kiedyś BM(black market) na forum, tak.

Chciałbym aby coś takiego zostało przywrócone, głównie w dziale Metin2.

Nie pamiętam dokładnie czemu został usunięty, coś chyba związane z prawem. Nie jestem prawnikiem, tym bardziej się tym nie interesuje, ale sądzę, że przywrócenie handlu w działach typu Metin2, Minecraft bądź na całym forum nie byłoby niczym złym, zagraniczne fora o podobnej tematyce prowadzą black market od dawna i problemów brak.

Rozumiem, że złodzieje i tak dalej... od czegoś modzi są, jeżeli by były złodziejstwa to perm i elko.

Z pewnością by to rozruszalo większość działów, na tym forum już nawet nie można wspomnieć o pieniądzach bo zaraz cie na 30 dni wypierdolą. :D

l8jIhdD.png

FORGEJM PAŁER

Nie, podczas kradzieży uźytkownik może być nie zadowolony z bana dla złodzieja, może poprosić forum o zwrot pieniędzy, mogą być problemy, no może gdyby powstał odpowiedni regulamin.

Nie

Wystarczy odpowiednia notka/regulamin, świadcząca o braku odpowiedzialności ze strony forum za przewinienia użytkowników.

Handel w tych działach i tak jest cały czas możliwy. Wystarczy, że nikt nie określa dokładnie jego warunków, co za tym idzie omija regulamin. Więc ja w sumie jestem na tak, o ile jest to możliwe z kwestii prawnych i umów mpc.

Wystarczy odpowiednia notka/regulamin, świadcząca o braku odpowiedzialności ze strony forum za przewinienia użytkowników.

Handel w tych działach i tak jest cały czas możliwy. Wystarczy, że nikt nie określa dokładnie jego warunków, co za tym idzie omija regulamin. Więc ja w sumie jestem na tak, o ile jest to możliwe z kwestii prawnych i umów mpc.

Własnie, trzeba się z tym kryć i pieprzyć z rozmowami na gadu co ile i ustalać duperele a tak by odrazu cena ładnie ile za co i tyle.

l8jIhdD.png

FORGEJM PAŁER