UniBag Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Pracuję właśnie nad szablonem wordpress, aczkolwiek nie wiem czy to udany projekt. Na początku przygotowałem pewną prezentację w postaci szablonu html. Nie jestem profesjonalistą, ale pewną wiedzę posiadam. Validator nie wykrył błędow, resztę pozostawiam wam Link: http://science-trivia.pl/red_body/ Zajrzyj na bloga -> Click Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielhinz Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 No widać niestety, że zbytnio nie masz doświadczenia ale w miarę czasu go nabierzesz. Pustki, pustki i jeszcze raz pustki może nie tyle co pusto ale nie ma w sobie tego czegoś co by zatrzymało kogoś na dłużej. Popracuj znajdź jakąś ciekawą inspirację a wyjdzie Ci coś ciekawego UniBag 1 Katalog filmów online bez limitów http://www.boxfilm.pl/ Filmy online za darmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UniBag Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Dziękuję bardzo za opinię Zajrzyj na bloga -> Click Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamper4321 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Strasznie oczy bolą. PhilipNlol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vayner Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Mi wyskakuje: Page not found (404). Nie ma co oceniać, pozdro - Czytał pan nasz regulamin? - Nie... - Witamy na pokładzie! MPCFORUM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mOrT- Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 UP to samo ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...