Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Tut] Edycja Wyglądu Itemków.


Beowulf

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

 

Zauważyłem że wielu z was ma problem z tym item_proto podczas zmiany wyglądu itemkow przez co zbroje świecą się na biało i prawie nie widać kolorów.

Otóż, wpadłem na rozwiązanie tego problemu. Wiem, że niektórzy wiedzą już o tym, ale jak do tej pory nie pomogli reszcie ;)

 

Przejdźmy do rzeczy.

 

No więc robimy zmianę wyglądu itemków aż do punktu, w którym każe edytować item_proto.

Item_proto mamy wziąć z tąd:

 

1.Ponownie wypakowywujemy File Extractor.

2. zmieniamy nazwy plikow extractora na Fe.

3. Wchodzimy do : Start->Uruchom->Wpisujemy „CMD”

4. Wpisujemy Fe

5. Przeskoczy na nowy program (nasz extractor), klikamy dowolny klawisz.

6. Wpisujemy: (ścieżka do pliku LOCALE_PL)

To jest ukryta treść, proszę

7. Rozpakuje nam plik "locale_pl"!!

W folderze output w locale_pl jest właśnie ten PLIK Item_proto, który mamy edytować.

8. Gdy skończymy edycję, wklejamy ten plik spowrotem do tego folderu.

9.Teraz za pomocą File Archivera musimy ten folder spakować spowrotem do pliku locale_pl.epx i .epk...

Wypakowujemy "Metin2 File Extractor" i otwieramy plik "RootExtract" za pomocą notatnika.

Edytujemy tę linijkę:

<Action type="extract" archivePath="C:\Program FIles\Metin2_PL\pack\locale_pl" outputPath="Source" extractAll="YES" createXML="YES" xmlPath="RootPackGen.xml" />

10. Przeciągamy plik "RootExtract" na ikonę "m2"

11. Utworzy się plik „RootPackGen.xml” i folder Source

12. Otwieramy folder Source i usuwamy folder locale_pl, następnie wklejamy w jego miejsce folder locale_pl z output.

13. Przeciągamy „RootPackGen.xml” na ikonkę "m2" i mamy spakowane locale_pl

UWAGA! Niektórym nie pojawi się ponieważ zostanie automatycznie zamieniony za oryginał w Folderze Metin2_PL!

 

Jak zmieniać wyglądy i resztę tutaj:

To jest ukryta treść, proszę

 

W ten sposób dopiero cieszymy się z nowych, edytowanych itemków. ;)

 

Jeżeli coś byłoby niejasne to proszę pisać pod tematem, na pewno poprawię ;)

 

Pozdro. Beowulf

 

Jak bd przy normalnym necie to wrzucę plik locale_pl od razu edytowany ;)

  • 8 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...