Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam Skrypt do VB :F

NitroCharge

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Elo. Jest taka sytuacja. Jestem troche początkujący i praktycznie nic nie umiem ale postaram się to wyjaśnić w miare zrozumiale. Przy tworzeniu pewniej apki mam dodany ProgressBar, a w nim timer. W buttonie mam już wpisany skrypt aby ten pasek startował, w timerze również ale chcę, aby po pewnym czasie wystąpił błąd z jakimś tam napisem. Da się zrobić? ;>

Chcesz mieć darmową uługe montażu/wysyłkę na morele.net albo techplanet.pl? Wejdź tu!

Opublikowano

W evencie prograssbar valuechanged czy cos takiego niewiem nie znam sie dajesz if w ktorym sprawdzasz czy progressbar1.value = 60 jesli tak to msgbox i stopujesz timer

Piszesz cos typu falszywego cheata?

Opublikowano

Nie wiem czemu do .net przeniesione ale ok.

W timerze mam taki kod

Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick
        Label5.Text = ProgressBar1.Value & "%"
        ProgressBar1.Increment(1)
        If ProgressBar1.Value = ProgressBar1.Maximum Then
            Timer1.Stop()
            Dim key As Integer
            key = (Rnd() * 11)

MsgBox("xxx")
        End If

Chcę aby ktoś przerobił kod tak, aby po pewnym czasie wyskakiwał ten błąd (jak już są % to załóżmy, że po 60%)

W evencie prograssbar valuechanged czy cos takiego niewiem nie znam sie dajesz if w ktorym sprawdzasz czy progressbar1.value = 60 jesli tak to msgbox i stopujesz timer

Piszesz cos typu falszywego cheata?