Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Sposoby

SosPomidorowy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie są sposoby na nauke gry w LOL'a.

Wszystkie możliwe sposoby podajcie.

Gram od lipca tego roku.

Jak przynajmniej powinienem? Grać

Jak sie uczyć?

Mój kolega gra od sierpnia i gra 100% lepiej ode mnie...

Moje staty to mniej wiecej 1:10 :D haha pewnie macie beke :)

Moje średnie fps 30-50 czasami 60 przez 5 sek hue :)

Jakieś sposoby?

Opublikowano

Graj na AI, oglądaj streamy. Ja gram od marca czy tam kwietnia a i tak dalej jestem słaby. Ale ciągle oglądam i się szkole ;)

Co to AI? Boty poczatkujące?

Szczerze co daja live/streamy do gry w lola? Bo nie moge tego zrozumieć jak oglądając kogoś uczysz sie grać.

Opublikowano

Co to AI? Boty poczatkujące?

Szczerze co daja live/streamy do gry w lola? Bo nie moge tego zrozumieć jak oglądając kogoś uczysz sie grać.

W takim razie nic się nie nauczysz.

@Edit

Szymico, czy Ty do kurwy nędzy masz downa? Ja już nie wiem jak mam to nazwać. Z tych 75% chyba 60 mam od Ciebie...

Pozdrów ode mnie swojego lekarza.

2QBkjd.jpg

Osiągnięcia:

ESL 3on3:
# 2nd Place LoL Go4LoL Poland 3on3 #106 (21.08.14)
# 3rd Place LoL Go4LoL Poland 3on3 August Month Final (28.08.14)
# 2nd Place LoL Go4LoL Poland 3on3 #107 (04.09.14)
# 2nd Place LoL Go4LoL Poland 3on3 #109 (18.09.14)
# 4th Place LoL Go4LoL Poland 3on3 September Month Final (2.09.14)
# 3rd Place LoL Go4LoL Poland 3on3 #111 (07.10.14)
# 1st Place LoL Go4LoL Poland 3on3 #112 (14.10.14)