Skocz do zawartości

[Info] Przewidywane zmiany w sezonie 4


Tiqella

Rekomendowane odpowiedzi

http://eune.leagueoflegends.com/pl/news/game-updates/features/zbliza-sie-przedsezon

 

Witajcie przywoływacze,
W tym i następnym tygodniu opublikujemy serię wiadomości, opisujących nasze podejście do przedsezonu i następnego sezonu. Nasze dyskusje znajdują się na forach i reddicie, al tu przedstawiamy przegląd nadchodzących zmian.
Ponieważ sezon ma się ku końcowi, jesteśmy zajęci zastanawianiem się, jakie zmiany moglibyśmy jeszcze wprowadzić w League of Legends. Ponieważ przedsezon to okres odpoczynku pomiędzy poważniejszymi zawodami, doskonale nadaje się, by wprowadzić poważne zmiany dotyczące balansu i podstawowej mechaniki rozgrywki. Przez cały rok zespół projektowy słuchał uważnie opinii graczy i przyglądał się podstawowej mechanice gry. W tym sezonie zamierzamy udoskonalić mechanikę League of Legends, zapewniając jednocześnie
intensywniejsze i bardziej satysfakcjonujące doznania.
Co jest grane?
Na wstępie pozwólcie, że podzielę się z wami celami, jakie obraliśmy sobie w tym przedsezonie:
Zwiększyć wagę strategicznych decyzji dotyczących widoczności na mapie i totemów.
Zapewnić wszystkim rolom i pozycjom możliwość szybkiego zdobywania doświadczania, a także dokonywania postępów poprzez rozwijanie umiejętności.
Poprawić tempo gry i zminimalizować występowanie efektu kuli śnieżnej w przypadku rozgrywki drużynowej.
Dla nas cele te stanowią wyznaczniki standardu, , które pozwolą zwiększyć stopień rywalizacji oraz satysfakcji z rozgrywki. W szczególności skupiają się one na tych aspektach, które dotychczas były przez nas „niedopieszczone”.
Co ulegnie zmianie?
Członkowie zespołu projektowego podzielą się z wami szczegółami zmian wprowadzanych w poszczególnych aspektach rozgrywki, ja natomiast pozwolę sobie zapowiedzieć, czego z grubsza możecie się spodziewać:
Xypherous i Xelnath (czarnoksiężnik, wiceprzewodniczący Sidmego Kręgu Zakonu Mrocznych Wiedźmowładców Mrocznej Obsydianowej Słoniowej Kości Ognia) omówią kwestię totemów, pola widzenia oraz nowym systemem Błyskotek. Chcemy, by pole widzenia nie wiązało się z prostym gromadzeniem złota, lecz by gracze podejmowali strategiczne decyzje, mające realny wpływ na rozgrywkę. Czeka nas sporo pracy – wprowadzamy nowe miejsce na specjalne przedmioty zwiększające pole widzenia, limity totemów na jednego gracza i więcej opcji związanych z totemami.
Szykujemy też zupełnie nową dżunglę – zmiany obejmować będą nowe przedmioty dla bohaterów prowadzących, lepsze nagrody i usprawniony system napływu złota, czwarty obóz potworów, który umożliwi graczom korzystanie z nowych ścieżek i strategii, a także sprawi, że dżungla stanie się dostępniejsza dla szerszej rzeszy graczy. Solcrushed dokładnie omówi tę kwestię.
Zmienimy ilość złota otrzymywaną przez wspierających, by zapewnić więcej złota wspierającym w obu alejach. Oprócz tego będziemy wprowadzać nowe przedmioty (i odświeżać stare), dzięki czemu gracze będą mieli na co wydawać nadwyżki finansowe. Zmiany te mają na celu pomóc najważniejszym bohaterom wsparcia w skalowaniu umiejętności użytkowych zamiast obrażeń, co sprawi, iż staną się oni bardziej unikalni. Aby omówić te zmiany, zgromadziliśmy trzynaście demonicznych kamieni przyzywających Xelnatha, którego pojawienie się najprawdopodobniej przyniesie nam wszystkim zgubę.
Płynność rozgrywki zmiany dotyczące modeli matematycznych zminimalizują występowanie efektu kuli śnieżnej w przypadku rozgrywek drużynowych. Zmiany dotyczące nagród za wieże oraz przelanie pierwszej krwi, serii asyst, nagród za zabicie smoka, a także poprawiony system zarośli i zmiany dotyczące doświadczenia sprawią, że będziemy mogli lepiej nagradzać dobrych graczy. Omówieniem tych zmian zajmie się nasz wściekły rumak, FeralPony.
Na koniec ricklessabandon oraz FeralPony połączą siły, by wspólnie omówić strategie stosowane poza grą, dotyczące run i specjalizacji. Te ostatnie zostaną zmodyfikowane w ramach aktualizacji sezonowej. Choć nie planujemy znaczących zmian (z wyjątkiem specjalizacji dotyczących określonych ról), zamierzamy udostępnić wam więcej różnorodnych możliwości do wyboru. W przypadku run naszym podstawowym celem będzie stworzenie dynamicznych, zrównoważonych opcji dotyczących run, usprawniając jednocześnie możliwość personalizacji strategii poza rozgrywką.
Więcej strategicznych decyzji!
Dziesiątki milionów graczy, którzy wzbogacą się o tysiące sztuk złota, a także multum nowych przedmiotów i opcji, odkryją dziesiątki milionów kombinacji i strategii, o których nie śnił nawet zespół projektowy (pomimo miesięcy nieustannych testów!). Nie możemy się doczekać, by zobaczyć, co wymyślicie. Dodam jeszcze, że wprowadzając te zmiany, chcielibyśmy zaradzić określonym problemom. Zmodyfikowaliśmy aspekty rozgrywki, które wymagały tego najpilniej. Tego typu zmiany wprowadzić mogliśmy jedynie pomiędzy sezonami. Czeka nas jeszcze wiele zaległych projektów, dlatego podana tu lista modyfikacji nie jest w żadnym wypadku listą ostateczną, jednakże w artykule tym postaraliśmy się omówić wszystko, co zostanie zmienione w najbliższej aktualizacji.
Przez najbliższych kilka miesięcy zamierzamy wprowadzić serię szybkich modyfikacji dotyczących poszczególnych aspektów rozgrywki, dlatego spodziewajcie się prawdziwej próby waszych zdolności przystosowawczych. Równowaga rozgrywki może przez krótki czas ulec zachwianiu, jednakże ważne jest, by zainicjować odpowiednie zmiany, które pozwolą nam z czasem uzyskać równowagę.
W nadchodzących dniach zamieścimy serię postów dotyczących nadchodzących zmian w systemie rozgrywki, dlatego spodziewajcie się wieści na temat pola widzenia od Xypherousa i Xelnatha. Możecie także dołączyć do dyskusji na reddicie (nie podajemy szczegółów!), dotyczących ujawnianych przez nas zmian. Do zobaczenia!
Szykuje się WIELKI nerf do map i jungle.
Ciekawe co oni chcą dodać/usunąć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze znowu zmiana jungli?? Co troche to inaczej sie gra. We wczesniejszym sezonie byla tak banalna ze nawet janna mozna bylo junglowac teraz trudniejsza a 2 sezony wczesniej dosc trudna. Niech sie zdecyduja w koncu i nie zmieniaja juz tego. 4 oboz?? to zmieni bardzo cala rozgrywke. Czemu oni staraja sie namieszac tyle na tej jednej mapie. Jesli juz to niech zrobia nowa i nie czepiaja sie SR

u1lc.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale płaczki, a będzie to samo co ze sklepem w 3 sezonie. Wszyscy płakali, że to złe, że to niedobre, a każdy jakoś gra. Już naprawdę RIOT nie powinien zajmować się balansowaniem postaci które i tak już zostały zmienione. Z resztą napisali: "Od wielu miesięcy nieustanne testy." Tak więc nie wprowadzą czegoś, co zakłóci ogólny porządek gry. Nadal będzie to samo, a konta i tak nie sprzedacie, bo "Jeszcze się przyda."

 

Tak czy inaczej chciałbym, aby ten sezon już się skończył i lecę po Challengera. Co do zmian, hmm... na wielki plus.

Ludzi chcących poprawić sobie nastrój można podzielić na dwie kategorie. Niektórzy szukają kogoś bardziej zdołowanego od nich, by samemu poczuć się lepiej. Inni kierują wzrok ku czemuś ogromnemu, by sobie uświadomić, że ich problemy są bez znaczenia. ~ Madao

Malzahar, Thresh, Klinika pytań oczywistych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KURWA, znowu zmienią jungle żeby była łatwiejsza dla jebanych 20 lvli.
Nie ma to jak balansować grę pod gówniaków co nawet w połowie nie są tak dobrzy jak profesjonalna scena.

"Tłum nie rozumie, tłum się nie interesuje, tłum jedynie podąża, tam gdzie kieruje się orszak"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta gra już od dawna idzie w stronę casuali a dlaczego? Bo weterani odchodzą to przychodzą nowi gracze a gdy gra jest zbyt trudna to się szybko zniechęcają. np Kiedyś BT stacował się 40 razy teraz 30 tak samo warmong. Mniej golda za creepy więc teraz różnica 50 creepów nie jest tak wysoka jak kiedyś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo kombinują. Nie rozumiem po co zmiany dla jungli

Żeby odświeżyć grę..

 

Nie mogą zrobić nowej mapy 5vs5 bo przecież wtedy jaka mapa będzie tą rankingową? A co z turniejami? Też muszą grać na jednej mapie bo "na tej drugiej poszło by nam lepiej i byśmy wygrali".

 

A skoro nie mogą zrobić nowej 5vs5 to odświeżają co sezon Summoner's Rift.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...może być ciekawie. Najbardziej jestem ciekawy tej nowej jungli. Fajnie że dojdzie ten nowy obóz, jungler bedzie miał wieksze pole do popisu ;]

 

Tak czy siak według mnie to pierwsza rzecza jaka powinni zmienić to NAPISANIE OD NOWA KLIENTA bo gorszego to chyba nie widziałem. Masa bugów, błędów, ploblemów...rozumiem że na początku ta gra nie była tak popularna i zespół też pewnie mniejszy był, ale nadchodzi juz sezon4, a z klientem dalej lipa!

snikersproject1.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast mieszac na tej mapie, mogliby zrobic nowa, podobna 5vs5. Ta mapa to klasyk, powinna byc w tej chwili nienaruszona bo praktycznie jest idealna, gra sie naprawde fajnie. Usunac Dominiony i wjebac jakas mape troche wieksza niz Rift.

sstwc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana jak najbardziej na +, zmieni sie jungla, bedzie trzeba kombinowac bardziej, co mi odpowiada. :-)

 

edit. jak juz ktos pisal, nie dadza nowej 5v5, bo rankedy i turki powinny byc na jednej, a nie bo "na tamtej by poszlo lepiej". dlatego nie plakac, szykowac champy i cisniemy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [Info] Przewidywane zmiany w sezonie 4   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...