Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Telefon

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem , mam zamiar kupić sobie telefon dotykowy , ma służyć mniej więcej do takich czynności jak :

-Gier

-Przeglądania stron (filmów,zdjęć również) Aby swobodnie było się poruszać po niej

-I można było coś w nim porysować(choć tego nie musi być)

Lecz ,że ja jestem zielony w tych sprawach to miło będzie jak mi jakieś polecicie :)

Cena to mniej więcej 500-700 zł

PS Aby był wytrzymały :P ma starczyć na pare lat

..

Opublikowano

Trochę myślałem nad:

-Sony Xperia P

-galaxy s2 (czytałem że bateria nie najlepsza , i się przegrzewa)

-Galaxy Ace 2

Piszcie opinie swoje ,z doświadczenia i wgl. , możecie mi polecić jeszcze jakieś :)

Dobrze by było aby smartfon miał dostęp do lepszych gierek (aby się nie zawieszały , nie przegrzewał itp , ma płynnie chodzić)

Cene mogę zwiększyć do 1000 zł .

PS Znalazłem jeszcze taką oferte co o nim sądzicie?:

http://www.mediaexpert.pl/katalog/smartfony/samsung-galaxy-ace-3-lte-czarny,28820.html

///linki wychodzące poza forum ukrywamy w code code.png
///tripipi

..

Opublikowano

Średniak, za 1099 w ogóle się nie opłaca. 1000zł to już niezła sumka, Nexus 4 będzie najlepszym wyborem. Najnowszy czysty android, dobry ekran, wydajny, jak dla mnie jeden z najlepszych smartfonów.

Opublikowano

Średniak, za 1099 w ogóle się nie opłaca. 1000zł to już niezła sumka, Nexus 4 będzie najlepszym wyborem. Najnowszy czysty android, dobry ekran, wydajny, jak dla mnie jeden z najlepszych smartfonów.