Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Akwarium dla jednej rybki

Daniel774411

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym mieć jakieś swoje zwierzątko, w domu mam psa (10l) i królika (5l). Dokładnie chciałbym mieć jedną rybkę. W tych sprawach jestem zielony (akwarium itp) więc mam prośbę do Was. czy pomoglibyście mi znaleźć jakieś tanie akwarium dla jednej rybki? co musze mieć oprócz akwarium? Proszę was o pomoc, żebyście mi wytłumaczyli co i jak, za pomoc lajki. Z góry dziękuje. Pieniądze na utrzymanie tej rybki mam (karma itp).

Opublikowano

Jak ja miałem parę dobrych lat temu akwarium + dwie rybki, to tylko - małe, okrągłe akwarium, jakieś kamyczki na spodzie wyłożone, jakaś ozdoba w środku, woda i karma, to wszystko.

@Stone ty mózgowcu XDDDD. Napisałem jak ja miałem, nie musi się tym kierować.

Opublikowano

Daniel, bardzo dobrze słyszałeś ! widać, że odwiedziłeś fora akwarystyczne i tam zadawaj wszelkie pytania a nie tutaj na forum, kolega CzarnoBiały. pierdoli głupoty trzy po trzy, nie jest w temacie a doradza... żałosne.

Tak jak pisałem, o jakąkolwiek pomoc zaglądaj na fora akwarystyczne ( pisz na PW to dam dobre namiary i tam już sobie porozmawiamy ).

Żeby nie było spamu to już teraz możesz poczytać o wymaganiach Bojownika którego możesz trzymać w najmniejszym optmyalnym akwarium dla Bojownika, czyli standardowe akwarium o wymiarach 40x25x30 - 30 litrów.