Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

MarinerMT2

ehmaj

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem, otóż oglądałem na yt i natrafiłem na film z gry Metin2 MarinerMT2 serwer bardzo mi się spodobał i postanowaiłem go zainstalowac

pobrałem jego wszystkie pliki

i wypakowałem do metin2 pl podmieniająć pliki z metin2 pl na pliki Priv-a Mariner i jak odpalam przez clienta Mariner aby sobie zagrać wyskakuje mi jakiś

błąd "LOG" niewiem oco chodzi jestem zielony prosze o pomoc

Opublikowano

Zazwyczaj klienty serwerów prywatnych są oddzielne i nie powinno się wgrywać tego do Globalnej wersji.

Zainstaluj jeszcze raz w innym miejscu ew. pobierz od nowa.

Opublikowano

Zazwyczaj klienty serwerów prywatnych są oddzielne i nie powinno się wgrywać tego do Globalnej wersji.

Zainstaluj jeszcze raz w innym miejscu ew. pobierz od nowa.

tego się nie instaluje gotowe się pobiera do grania 1gb zajmuje

Opublikowano

No tak jest gotowy i powinien Ci działać bez zarzutu :)

hmm a wyskakuje Log

taksamo jeśli chodzi o 4funmt2.pl tylko jak wpakowałem go do pl-a to działa a ten o którym mowa w temacie niedziala]

pisze że niemoze sie uruchomic bo brak jakiegoś python.dll

wejdź na gg będzie prościej

Opublikowano

Sprawdź w czy nie potrzeba żadnej łatki do pobrania /podmienienia w packu

wejdź na gg :)

ok już mu Python.dll itp wkleiłem i teraz jak go odpalam jako administratora to 0 reakcji

Opublikowano