Skocz do zawartości

[Skrypt] Autorski skrypt Parkour


Shooterowy

Rekomendowane odpowiedzi

R
E
K
L
A
M
A
 
 


 

 

Witajcie :D

 
Przedstawiam wam mój skryptu na Parkour!

 

Uprawnienia:

parkour.admin - to uprawnienie dodajemy do admina lub moderatora (Jak kto chce)

Komendy gracza:

 


/parkour join <nazwa> - Teleportuje do parkoura.
/parkour desc <nazwa> - Wyswietla opis parkoura.
/parkour list - Wyswietla liste parkourow.
/parkour prize <nazwa> - Wyswietla nagrode za przejscie parkoura.

Komendy admina:

/parkour create <nazwa> - Tworzy parkour.
/parkour remove <nazwa> - Usuwa parkour.
/parkour setdesc <nazwa> <opis> - Ustawia opis parkoura.
/parkour desc <nazwa> - Wyswietla opis parkoura.
/parkour removedesc <nazwa> - Usuwa opis parkoura
/parkour join <nazwa> - Teleportuje do parkoura.
/parkour setspawn <nazwa> - Ustawia teleport do parkoura.
/parkour list - Wyswietla liste parkourow.
/parkour setprize <nazwa> prize <nagroda> - Ustawia nagrode za przejscie parkoura.
/parkour prize <nazwa> - Wyswietla nagrode za przejscie parkoura.

Filmik:

YouTube


Oto kod:




 

#Autorem skryptu jest Shooterowy!
#Zakaz kopiowania kodu!
#Zakaz umieszczania w plikach serwerowych (Umieszczanych w internecie)!
#Zakaz zmiany kodu (Chyba że na swój użytek)!
#Zakaz przywłaszczania sobie skryptu!
#Zakaz zmiany autora!


Options:
    permissionmsg: &cNie masz uprawnien do tej komendy!


Command /parkour [<text>] [<text>] [<text>] [<item>]:
    aliases: p
    trigger:
        If argument 1 is not set:
            If argument 2 is not set:
                If argument 3 is not set:
                    If player has permission "parkour.admin":
                        Send " &6Parkour commands:"
                        Send "&b/parkour create <nazwa> - Tworzy parkour."
                        Send "&b/parkour remove <nazwa> - Usuwa parkour."
                        Send "&b/parkour setdesc <nazwa> <opis> - Ustawia opis parkoura."
                        Send "&b/parkour desc <nazwa> - Wyswietla opis parkoura."
                        Send "&b/parkour removedesc <nazwa> - Usuwa opis parkoura"
                        Send "&b/parkour join <nazwa> - Teleportuje do parkoura."
                        Send "&b/parkour setspawn <nazwa> - Ustawia teleport do parkoura."
                        Send "&b/parkour list - Wyswietla liste parkourow."
                        Send "&b/parkour setprize <nazwa> prize <nagroda> - Ustawia nagrode za przejscie parkoura."
                        Send "&b/parkour prize <nazwa> - Wyswietla nagrode za przejscie parkoura."
                        stop trigger
                    Else:
                        Send " &6Parkour commands:"
                        Send "&b/parkour join <nazwa> - Teleportuje do parkoura."
                        Send "&b/parkour desc <nazwa> - Wyswietla opis parkoura."
                        Send "&b/parkour list - Wyswietla liste parkourow."
                        Send "&b/parkour prize <nazwa> - Wyswietla nagrode za przejscie parkoura."
                        stop trigger
        If argument 1 is "create":
            If player doesn't have permission "parkour.admin":
                Send "{@permissionmsg}"
                stop trigger
            If argument 2 is set:
                If {parkour.%argument 2%} is set:
                    Send "&bParkour o nazwie &6%argument 2% &bjuz istnieje!"
                    stop trigger
                Set {parkour.%argument 2%} to true
                Send "&bUtworzono parkour o nazwie &6%argument 2%&b."
                add argument 2 to {parkours::*}
                stop trigger
            Else:
                Send "&bUzyj: /parkour create <nazwa>"
                stop trigger
        If argument 1 is "remove":
            If player doesn't have permission "parkour.admin":
                Send "{@permissionmsg}"
                stop trigger
            If argument 2 is set:
                If {parkour.%argument 2%} is not set:
                    Send "&bParkour o nazwie &6%argument 2% &bnie istnieje!"
                    stop trigger
                clear {parkour.%argument 2%}
                Send "&bUsunieto parkour o nazwie &6%argument 2%&b."
                remove argument 2 from {parkours::*}
                If {teleport.%argument 2%} is set:
                    Clear {teleport.%argument 2%}
                    stop trigger
                If {desc.%argument 2%} is set:
                    Clear {desc.%argument 2%}
                    stop trigger
                If {prize.%argument 2%} is set:
                    Clear {prize.%argument 2%}
                    stop trigger
                If {teleport.%argument 2%} is set:
                    Clear {teleport.%argument 2%}
                    stop trigger
            Else:
                Send "&bUzyj: /parkour remove <nazwa>"
                stop trigger
        If argument 1 is "list":
            If size of {parkours::*} is 0:
                Send "&bLista utworzonych parkourow:"
                stop trigger
            Send "&bLista utworzonych parkourow: &6%{parkours::*}%&b."
            stop trigger
        If argument 1 is "setdesc":
            If player doesn't have permission "parkour.admin":
                Send "{@permissionmsg}"
                stop trigger
            If argument 2 is set:
                If argument 3 is set:
                    If {parkour.%argument 2%} is not set:
                        Send "&bParkour o nazwie &6%argument 2% &bnie istnieje!"
                        stop trigger
                    Send "&bUstawiono opis parkoura &6%argument 2% &bna &e%argument 3%"
                    Set {desc.%argument 2%} to argument 3
                    stop trigger
                Else:
                    Send "&bUzyj: /parkour setdesc <nazwa> <opis>"
                    stop trigger
            Else:
                Send "&bUzyj: /parkour setdesc <nazwa> <opis>"
                stop trigger
        If argument 1 is "desc":
            If argument 2 is set:
                If {parkour.%argument 2%} is not set:
                    Send "&bParkour o nazwie &6%argument 2% &bnie istnieje!"
                    stop trigger
                If {desc.%argument 2%} is not set:
                    Send "&bOpis parkoura &6%argument 2% &bnie zostal ustawiony!"
                    stop trigger
                Send "&bOpis parkoura &6%argument 2%&b: &e%{desc.%argument 2%}%"
                stop trigger
            Else:
                Send "&bUzyj: /parkour desc <nazwa>"
                stop trigger
        If argument 1 is "removedesc":
            If player doesn't have permission "parkour.admin":
                Send "{@permissionmsg}"
                stop trigger
            If argument 2 is set:
                If {parkour.%argument 2%} is not set:
                    Send "&bParkour o nazwie &6%argument 2% &bnie istnieje!"
                    stop trigger
                If {desc.%argument 2%} is not set:
                    Send "&bOpis parkoura &6%argument 2% &bnie zostal ustawiony!"
                    stop trigger
                Send "&bUsunieto opis parkoura &6%argument 2%&b."
                clear {desc.%argument 2%}
                stop trigger
            Else:
                Send "&bUzyj: /parkour removedesc <nazwa>"
                stop trigger
        If argument 1 is "setspawn":
            If player doesn't have permission "parkour.admin":
                Send "{@permissionmsg}"
                stop trigger
            If argument 2 is set:
                If {parkour.%argument 2%} is not set:
                    Send "&bParkour o nazwie &6%argument 2% &bnie istnieje!"
                    stop trigger
                Send "&bTeleport do parkoura &6%argument 2% &bzostal ustawiony."
                Set {teleport.%argument 2%} to player's location
                stop trigger
            Else:
                Send "&bUzyj: /parkour setspawn <nazwa>"
                stop trigger
        If argument 1 is "join":
            If argument 2 is set:
                If {parkour.%argument 2%} is not set:
                    Send "&bParkour o nazwie &6%argument 2% &bnie istnieje!"
                    stop trigger
                If {teleport.%argument 2%} is not set:
                    Send "&bTeleport do parkoura &6%argument 2% &bnie zostal ustawiony!"
                    stop trigger
                Teleport player to {teleport.%argument 2%}
                Send "&bZostales przeniesiony na parkour &6%argument 2%&b."
                stop trigger
            Else:
                Send "&bUzyj: /parkour join <nazwa>"
                stop trigger
        If argument 1 is "setprize":
            If player doesn't have permission "parkour.admin":
                Send "{@permissionmsg}"
                stop trigger
            If argument 2 is set:
                If argument 3 is set:
                    If argument 4 is set:
                        If {parkour.%argument 2%} is not set:
                            Send "&bParkour o nazwie &6%argument 2% &bnie istnieje!"
                            stop trigger
                        Send "&bUstawiono nagrode parkoura &6%argument 2% &bna &e%argument 4%"
                        Set {prize.%argument 2%} to argument 4
                        stop trigger
                    Else:
                        Send "&bUzyj: /parkour setprize <nazwa> prize <nagroda>"
                        stop trigger
                Else:
                    Send "&bUzyj: /parkour setprize <nazwa> prize <nagroda>"
                    stop trigger
            Else:
                Send "&bUzyj: /parkour setprize <nazwa> prize <nagroda>"
                stop trigger
        If argument 1 is "prize":
            If argument 2 is set:
                If {parkour.%argument 2%} is not set:
                    Send "&bParkour o nazwie &6%argument 2% &bnie istnieje!"
                    stop trigger
                If {prize.%argument 2%} is not set:
                    Send "&bNagroda za przejscie parkoura &6%argument 2% &b nie zostala ustawiona!"
                    stop trigger
                Send "&bNagroda za przejscie parkoura &6%argument 2% &bto: &e%{prize.%argument 2%}%"
                stop trigger
            Else:
                Send "&bUzyj: /parkour prize <nazwa>"
On rightclick on sign:
    If line 1 is "&1[Parkour]":
        If {parkour.%line 2%} is set:
            If {teleport.%line 2%} is set:
                Teleport player to {teleport.%line 2%}
                Send "&bZostales przeniesiony na parkour &6%line 2%&b."
                If player's gamemode is creative:
                    set player's gamemode to survival
                    stop trigger
            Else:
                Send "&bTeleport do parkoura &6%line 2% &bnie zostal ustawiony!"
                stop trigger
    If line 1 is "&1[Koniec]":
        If {parkour.%line 2%} is set:
            If {prize.%line 2%} is set:
                Add {prize.%line 2%} to player
                Send "&bGratulacje! Przeszedles parkour &6%line 2%&b."
                Teleport player to spawn
                stop trigger
            Else:
                Send "&bNagroda za przejscie parkoura &6%line 2% &bnie zostala ustawiona!"
                stop trigger
    If line 1 is "&1[Prize]":
        If {parkour.%line 2%} is set:
            If {prize.%line 2%} is set:
                Send "&bNagroda za przejscie parkoura &6%line 2% &bto: &e%{prize.%line 2%}%"
                stop trigger
            Else:
                Send "&bNagroda za przejscie parkoura &6%line 2% &bnie zostala ustawiona!"
                stop trigger
    If line 1 is "&1[Desc]":
        If {parkour.%line 2%} is set:
            If {desc.%line 2%} is set:
                Send "&bOpis parkoura &6%line 2%&b: &e%{desc.%line 2%}%"
                stop trigger
            Else:
                Send "&bOpis parkoura &6%line 2% &bnie zostal ustawiony!"
                stop trigger
On sign change:
    If player doesn't have permission "parkour.admin":
        Stop trigger
    If line 1 is "[Parkour]":
        If line 2 is set:
            If {parkour.%line 2%} is not set:
                Set line 1 to "&c[Parkour]"
                stop trigger
            Else:
                Set Line 1 to "&1[Parkour]"
                stop trigger
    If line 1 is "[Prize]":
        If line 2 is set:
            If {parkour.%line 2%} is not set:
                Set line 1 to "&c[Prize]"
                stop trigger
            If {prize.%line 2%} is not set:
                Set line 1 to "&c[Prize]"
                stop trigger
            Else:
                Set Line 1 to "&1[Prize]"
                stop trigger
    If line 1 is "[Desc]":
        If line 2 is set:
            If {parkour.%line 2%} is not set:
                Set line 1 to "&c[Desc]"
                stop trigger
            If {prize.%line 2%} is not set:
                Set line 1 to "&c[Desc]"
                stop trigger
            Else:
                Set Line 1 to "&1[Desc]"
                stop trigger
    If line 1 is "[Koniec]":
        If line 2 is set:
            If {parkour.%line 2%} is not set:
                Set line 1 to "&c[Koniec]"
                stop trigger
            If {prize.%line 2%} is not set:
                Set line 1 to "&c[Koniec]"
                stop trigger
            Else:
                Set Line 1 to "&1[Koniec]"
                stop trigger
 

 

 

 

Dodane:

 

Dodano nagrodę za przejście parkoura!

Dodano wyświetlanie opisu parkoura i nagrody parkoura na tabliczkach!

 

Planowane:

 

Dodanie licznika czasu!


 

 
Zakaz kopiowania!
Zakaz umieszczania w plikach serwerowych (Umieszczanych w internecie)!
Zakaz zmiany kodu (Chyba że na swój użytek)!
Zakaz przywłaszczania sobie skryptu!
Zakaz zmiany autora!
 

Copyright by Shooterowy. All rights reserved.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Swiete słowa Skrypt jest zajebi*** podoba mi sie to ze nie trzeba plytek stawic tak jak w innych pluginach na 100% wykorzystam ten skrypt na mój serwer dziekuje bardzo za skrypt i powodzenia w dalszej pracy misle ze bedzie ci sie dobrze pracowało

Logo_IGracze.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycję ode mnie:

 

@ Dodanie licznika czasu w formie paska exp'a

@ Dodanie cofania na punkt startowy jeżeli się spadnie

@ Dodanie ochrony przed stawianiem bloków przez graczy (Jeżeli gracz postawi jakikolwiek blok teleportuje go do miejsca startu)

@ Dodanie konfigurowalnych nagród (Za każdy parkour dostaje się inna nagrodę)

@ Dodanie czasu co ile można odebrać nagrodę z danego parkour'a (Tak by parkour można było przechodzi kiedykolwiek lecz nagrodę można było dostawać co 2 godziny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [Skrypt] Autorski skrypt Parkour   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...