Skocz do zawartości

New Mind

  • wpisy
    6
  • komentarzy
    82
  • wyświetleń
    5 233

Ochrona praw ludzi/konsumenta

634 wyświetleń

Witam. Dzis temat ktory spotkal moja skromna osobe. Jestem konsumentem/klientem sieci Plus GSM. Zamowilem sobie pakiet internetowy non-stop za 2 zl. Nastepnego dnia zaskoczony dostaje sms'a "koncza ci sie srodki na koncie"... Ja wielkei zdziwienie, bo surffujac po necie wiedzialem ze mam pakiet. I bach! Na koncie -0,39 gr. Dlaczego ? Nie wiedzialem. Nastepnego dnia poszedlem do salonu by to wyjasnic. Rozmawialem z Biurem Obslugi Klienta z ich telefonu bo moj nie mial srodkow (jakie zdziwienie bylo ludzi w salonie ze kasy nie mam -,- ).. Otoz przez telefon zostalem poinformowany iż jest to pakiet 24 godzinny....

 

Wielkie bylo moje niezadowolenie, gdy powiedzialem im, iz nie zostalem poinformowany jak dlugo wazny jest pakiet, czy tez iz zostal wylaczony. Co dzieje sie jednak w przypadku pakietu non-stop za 7 zl (tam jestem o wszystkim informowany). W BOK stwierdzili ze to nie ich wina tylko moja gdyz nie sprawdzilem pakietow na ich stronie oficjalnej. Ja na to, ze nie mam obowiazku sprawdzania tego, tylko jako konsument waszych uslug powinienem byc informowany o tym.... Klotnia trwala dobra godzine... Czym sie skonczylo ? Moge zlozyc oficjalne ZAZALENIE na pismie ^^^^

 

 

A wy jakie mieliscie przykre chwile z dostawcami uslug telefonii komorkowej ??

 

 

 

BTW. Jest ktos sklonny mi przeslac kod doladowywujacy do plus gsm chocby za najmniejsza kwote ? ;p



16 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Ja osobiście smieje sie z tych wszystkich, co przeszli do tego żałosnego Nju Mobile. Wielkie jaranko, że za 2zł tylko i rozmawiasz do woli. No własnie. Żeby rozmawiać/smsować/internet za darmo, trzeba wydać 2zł dziennie. To na dobrą sprawę można wyjebać w błoto 60 zł miesięcznie a nie 29zł tak, jak oni mówią. Bo dopóki nie wydasz tych 2 zł, cały czas i tak nalicza Ci hajs. Kolejna sieć wjezdżająca na polski rynek i robiąca z klientów idiotów.

 

Mam jeszcze historię z telefonem mojej kuzynki z Play. Wzieła na abonament jakiegoś tam LG, po 2 tyg. zaczął się jebać, nie można było odbierać rozmów, na bokach ekranu wyskakiwał czerwony pasek itd. Wysłaliśmy go na gwarancje i 2 tyg. zajęło ludziom z serwisu stwierdzenie, iż jest chujowy system. No tak, stwierdzenie usterki to rzecz podstawowa, a co z jej usunięciem? No nic, nadal czekamy, a telefon został wysłany do serwisu na początku czerwca.

 

Podobną sytuacje miałem kiedyś w orange. Nowy Iphone 3G, ledwo z pudełka wyjęty, odpalam a tu dupa. Mówię, naładować pewnie trzeba i styka. Na noc zostawiłem go, rano próbuje odpalić, nic. Idziemy do salonu orange z tym applegównem, mówimy że jest usterka a gościu do nas że chce karte gwarancyjna... No to dzida do domu po karte, przychodzimy a on mówi, że chce jeszcze dowód zakupu itd. No dobra, przynieślismy wszystko a on co? Wział go na zaplecze, 5 min mineło i powiedział ze telefon będzie dopiero za 2 tyg. W takim razie podziękowaliśmy na iphone i wzielismy zamiast niego jakas nokie na zastępczy telefon. Po miesiącu a nie tak jak planowano, 2 tyg. dzwoni do nas orange ze telefon do odbioru. Wzialem do reki, wszystko ok, a pani zza biurka wysuwa ładny kwitek na 150 zł. W tym momencie myslalem ze moj stary ja zajebie xD i od razu klotnia, ze to gwarancja, ze to za darmo itd. W koncu doszlo do kompromisu po kilku telefonach do centrali, ze ta usterka jest jednak darmowa. Jednakze, chcialbym zauwazyc, ze gdyby nie nasza dociekliwosc, pewnie inni by zaplacili i tak oto orange robi w chuja, nawet za pieniadze.

Link do komentarza

Orange to TPSA, więc powodzenia ;).

Do Plusa nigdy mnie nie ciągnęło.

Kiedyś sobie rozważałem opcję przejścia do Play'a, ale zrezygnowałem.

 

Stwierdziłem, że wolę płacić więcej, ale nie mieć jakiś porypanych problemów i tak o to nadal siedzę T-Mobile (stara Era).

Link do komentarza

Orange to TPSA, więc powodzenia ;).

Do Plusa nigdy mnie nie ciągnęło.

Kiedyś sobie rozważałem opcję przejścia do Play'a, ale zrezygnowałem.

 

Stwierdziłem, że wolę płacić więcej, ale nie mieć jakiś porypanych problemów i tak o to nadal siedzę T-Mobile (stara Era).

<3

Link do komentarza

Dwa lata temu wymieniałem telefon na nowy. Dostałem jakiś telefon niby dobry. Po 5 miesiącach poszło usb, poszedłem do serwisu. Wzieli powiedzieli że zrobią za 2 tyg. Po dwóch tygodniach telefon nie został wysłany. Dwa miesiące czekałem na telefon, po czym stwierdzili że nie da się naprawić i dali nowy, który popsuł się po 8 miesiącach. I znowu tak samo...

 

Na szczęście do była wada telefonu, nie musiałem nic płacić.

Link do komentarza

Oj Mike z tymi doładowywaniem konta to przypomina mi się niezbyt chlubna historia :-)

z doladowaniem konta ? jakas historia ? ;p chyba nie ze mna xD

Link do komentarza

być może nie związane z telefonią, lecz z bankowością.
W poniedziałek poszedłem do banku wpłacić kase na konto. Przyszedłem i biore numerek chyba 83, przy kasie był numerek 81, czyli szczęśliwy Lenart siada na fotelu i grzecznie oczekuje swojego wywołania przez "kasierke". Po 5 minutach zawołany został numerek 82. No i tutaj zaczyna się paranoja. Osoba która miała ów numer, zaczęła zakładać konto w kasie... Kasierka zamiast odesłać ją do okienka dla "klientów indywidualnych" (czyli tam gdzie to powinno być zrobione) to zaczęła wołać połowe oddziału, bo ona niema takich papierów. W międzyczasie ludzi zaczęło przybywać. Poczekalnia pełna, na dworze gorąco, klimatyzacja albo nie wyrabiała albo padła. Duszno, śmierdząco i ogólnie chujowo. Obsługa zamiast zawołać kogoś na kase, dalej nic nie robi. Efekt? Ponad 2 godziny przesiedziane, tylko 2 numerki obsłużone, i Wielki wkurw Lenarta. Wyszedłem...

Wróciłem do domu, napisałem skargę. Po godzinie dostałem odpowiedź, że skarga została przekazana do mojego oddziału. Następnego dnia, 3 z 4 kas były otwarte. Więc wpłacenie pieniędzy nie było problemem.

Link do komentarza
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
Okienko zamknie się za 5 sekund...