Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Który czołg premium najlepszy do zarabiania?

mvtkvm

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam w zasadzie dwa pytanka, pierwsze to który czołg premium do max 1000 golda jest najlepszy do zarabiania? Drugie pytanie do jestem "powiedzmy" nadal początkującym graczem, dorobiłem się najwyżej czołgu KV-1S i szczerze mówiąc nie gra mi całym tym drzewkiem za dobrze, planuje założyć nowe konto (również z powodu posiadania kodu zaproszeniowego i kupna owego zarabiacza) i zwracam do bardziej ogarniętych graczy które drzewko czołgów by mi polecili :) Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

Opublikowano

FCM 46 Pak 40 jak na III tier niezle klepie jak do V cie rzuca to praktycznie 6 fragów spokojnie ściagniesz.

myślałem nad T-25, do godziny 7 dziś jest na niego promocja, co o nim sądzisz?

EDIT: Jednak zdecydowałem się na T-25 :) czekam na odpowiedzi dotyczące drugiego pytania :)

Opublikowano

Do 1000golda to bardziej oplaca się kupić konto premium i KV-1. Najlepszy do zarabiania jak dla mnie to T34 ( premium 8 tier ).

Będziesz legendą, człowieku! There are soldiers and then, there are snipers...

Opublikowano

Czytanie ze zrozumieniem...
Pytanie brzmi - Jaka linia poza linią ISów.
Ja polecam linię amerykańskich ciężkich od T1 HT oraz amerykańskich z wieżą (M18 Hellcat, T28 Prot. itp.)

Opublikowano

Ja również polecam linię Amerykańskich HT oraz TD.

Świetne cacka, naprawdę . Gra nimi to sama przyjemność .

1gif_ssppphn.gif

Zarchiwizowany