Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Build [skile], pytania i eq na guardiana [C9]

F1eldo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam 19lv fighter'a i teraz jak dobije 20lv to chce wybrać Guardian'a, by go dalej rozwijać. Jestem nowy w grze C9. Teraz oto moje pytania:

Czy istnienie takie coś jak skile "M", "G", "P" jak w Metin2? A jeśli tak/nie to do ilu max?

Jak budować skile na guardianie, maxować coś jak w UP napisałem czy rozdzielać?

Jak ulepszać itemki, od którego lv broni/zbroi mogę je ulepszać i co potrzebuje. Wiem ze max to +15, bardzo cieżko je zrobić i jak to sprawdzić + ile są? (nie mam wogóle nic z plusem)

Na czym zarabiać guardianianem i jakie itemki są wartościowe?

Czy są bonusy w itemkach jak w Metin2?

Mam także itemki z jakąś czerwoną kłódką i o co z tym chodzi?

Proszę pisać tak abym zrozumiał, gdyż nie rozumiem większości pojęć w tej gry, potrzebuje pomocy bo jestem nowy. Jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyć o co chodzi w tej grze, to bym podał IP na TeamSpeak 3. Dziękuje także Piterowi za pomoc na TS :), ale wolę tutaj mieć wszystko opisane bo będzie mi łatwiej

Z Góry dziękuje.

Opublikowano

1. Nie ma M, G, P, są lvl'e skilli. Do jakiego? Nie wiem, ale na jakimś skillu widziałem 16 lvl.

2. -----------

3. Idziesz do kowala z itemkiem i Magic Enchance Stone'm.

4. Dungi i sprzedawanie itemów z dungów 20 lvl i wyżej.

5. Są jakieś bonusy, ale nie jest to taki system, jak w Mt2. Przykładami bonusów są [str], [Wis], [Hth], [int], [HPr], [MPr], [Crit], [Eva] i jeszcze jakieś tam inne.