Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] System operacyjny

barej123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym się Was zapytać co się 'usuwa' z komputera jak zmieniam sam system operacyjny z Windows XP na Windows 7/8 (+ napiszcie, który kupić, bo niektórzy mówią, że 7 lepszy, inni 8 itp.)? Ogólnie chodzi mi o to, czy np. zostaną rzeczy z pulpitu, czy po prostu zostanie mój dysk C: a inne już nie? Wytłumaczcie, jak możecie, bo jestem w tym temacie zielony...

Arayu_eune_67_3_logo.png

Opublikowano

yy jezeli bedziesz go formatowal to znikna , ale jezeli komputer nie byl dawno formatowany i wlasnie chcesz zmienic windowsa to najlepsza okazja wiec warto yebnac fomata, wazne pliki zawsze mozesz skopiowac na pendriva/badz jakis inny nosnik i bedzie okey.

mozesz tez zainstalowac na innej partycji nowego windowsa jednak nie wiem czy to bedzie mozliwe z tymi wersjami windowsow, pozatym 2 windowsy spowolnily by komputer , jezeli masz viste mozesz uaktualnic go do 7 za darmo na legalu wtedy wszystko ci zostanie poprostu zmieni sie windows ,

Osobiscie polecam windowsa 7 gdyz jest najwydajniejszy i prostszy ,jezeli nie mialo sie nigdy stycznosci z windowsem 8 to jest troche ogarniania

Ale czasem nie wiem czy nie wyszla jakas łatka do 8'emki poczytaj i zobacz jak oceniaja tego windowsa

rowniez zalerzy to wszystko od twojego komputera ,na slabym sprzecie nie radzil bym instaloac najnowszysch systemow

Opublikowano