Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,

Chciałbym skorzystać z waszej pomocy, mianowicie chce złożyć komputer, a prawie w ogóle nie znam się, które podzespoły są lepsze. Komputer ma służyć min. do grania w jakiegoś BF'a, oglądania i obróbki zdjeć. Budżet: 2 200. Zdam się na wasze doświadczenie :P

dIDP5.png
Opublikowano

Procesor: AMD Phenom II X4 Quad Core 955 Black Edition 3.2GHz (HDZ955FBGMBOX) – 345 złotych
Płyta główna: Gigabyte GA-970A-UD3 – 314 złotych
Pamięć RAM: Good Ram DDR3 4096MB PC1333 CL9 - 72 złote
Karta graficzna: Gigabyte Radeon HD7850 1GB (GV-R785OC-1GD) – 649 złotych
Dysk twardy: WD Caviar Blue 500GB (WD500AAKX) – 219 złotych
Obudowa: Obudowa SilentiumPC Brutus 410 Pure Black - 135 złotych
Zasilacz Silentium PC DEUS G1 600W – 219 złotych
Nagrywarka: Asus DRW-24B5ST – 75 złotych

2100 coś wychodzi, system oczywiscie musisz zalatwic na wlasna reke ( :D).

Opublikowano

Właśnie o coś podobnego mi chodziło jak napisał Bozydar :D Dzięki zastanowię się jeszcze i prawdopodobnie kupie go w najbliższym tygodniu.

dIDP5.png
Opublikowano

Trochę zmodernizowałem zestaw kolegi i wyszło coś takiego. Karta graficzna od MSI z chłodzeniem TwinFrozr III, płyta główna B75MA-E33 (w zestawie za taką kwotę warto włożyć coś porządnego) - otrzymujesz tutaj więcej złącz w tym min. USB 3.0, dodatkowo nowsza obudowa - lepiej skonstruowana i ładniejsza Brutus M23.

MSI B75MA-E33 Intel B75 LGA1155 (PCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/DDR3) - 204.00 zł
Intel Core i5 3350P LGA1155 BOX - 687.00 zł