Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomocy. kupno płyty i procka

WhiteNinjaEX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. :)

Mam serię próźb a mianowicie;

-Czy bardziej opłaca się Kupić tzw. "Zestaw" czyli Procek razem z Płytą Główną czy

Osobno płytę i osobno Procesor.

-Mam w zamiarze odrestaurować swój "Kombajn" :) (nie mam kasy a irytuje mnie mój badziewny sprzęt a mianowicie pentium 4...) a mianowicie chcę kupić procesor Core2Duo (conajmniej 2.00ghz) Lecz nie znam się na płytach jak i zarówno na procesorach i Proszę "jeżeli w zestawie lepiej" o podanie takowego linku na np. allegro w cenie do 170zł a jeżeli lepiej osobno to Proszę o wypisanie dokładnej nazwy Procesora Oraz Głównej.

Z góry dziękuje :) Pozdro WhiteNinjaEX

Opublikowano

Zależy czy będziesz procka podkręcać , ale może mi się zdawać ale pentium 4 jest na socket 775 , a na ten socket jest Core2Duo

CPU : Intel i5 4670k //  GPU : Gigabyte 270x Windforce3X // PSU : Ocz Fatal1ty550w  // CASE :  Regnum L50  // MOBO : B85-G43  // RAM : 8GB DDR3  HDD : Seagate 1 TB , Samsung 1 TB     

Opublikowano

Zależy czy będziesz procka podkręcać , ale może mi się zdawać ale pentium 4 jest na socket 775 , a na ten socket jest Core2Duo