Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Ps3

azonic

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam do was pytanie mianowicie mam zamiar zakupić Ps3 myślałem o zakupie używanej konsoli i tu moje pytanie czy będę mógł grać w gry multiplayer i czy będę musiał logować się na czyjeś koto czy będę mógł zrobić swoje ? Pytam bo nie wiem jak to jest bo kiedyś jak byłem u kolegi i chciał zagrać w medal of honor warfighter multi to musiał się na coś logować. Z góry dzięki i sorki ale jestem zielony jeśli chodzi o Ps3

Opublikowano

Tak zakładasz konto Playstation Network ale nie pamiętam już czy za to się czasem nie płaciło to znaczy nie za rejestracje tylko miesięcznie tak jak na Xbox Live.

2hxtusn.png

East To West!

Arsenal Is The Best!

Fuck The Rest!

Opublikowano

Tak zakładasz konto Playstation Network ale nie pamiętam już czy za to się czasem nie płaciło to znaczy nie za rejestracje tylko miesięcznie tak jak na Xbox Live.

Czyli jeżeli chodzi o granie na multiplayer to nie ma różnicy czy konsola będzie używana czy nowa , konto robię sobie sam i nie muszę logować się na czyjeś ?

i z tego co czytałem to PlayStation Network jest bezpłatne więc w Multi będę mógł grać do oporu tylko zastanawiam się czy np w Battlefield 3 będą czasem lagi jak na PC

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej nie ma żadnej różnicy czy to używana czy nowa.

Nie będzie żadnych lagów jeżeli chodzi o grę w końcu to konsola ale jeżeli masz jakieś problemy z siecią to mogą być opóźnienia.

2hxtusn.png

East To West!

Arsenal Is The Best!

Fuck The Rest!