Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] PS 3/Xbox 360, warto?

Crenshaw

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem kompletnie zielony na temat konsol. Aczkolwiek chciałbym sobie jakąś zakupić. Myślę pomiędzy Xboxem 360 a PS 3. Jednak mam dylemat czy jeśli wyjdą nowe konsole PS 4 i Xbox One to chciałbym was zapytać, przez ile lat będą wspierane Xbox 360 oraz PS 3? Planuję kupić ze sklepu niż z allegro, nie mam zaufania specjalnie do allegro ponieważ już kiedyś coś kupowałem i bez komentarza.

http://www.mediamarkt.pl/konsola-microsoft-xbox-360-4-gb-bialy-fifa-13-dodatkowy-kontroler,id-821833
http://www.mediamarkt.pl/konsola-sony-playstation-3-super-slim-12-gb-2x-dualshock-3,id-871174

Prosiłbym abyście mi doradzili, co lepiej wybrać i dlaczego oraz przez jaki okres czasu będą wspierane jeszcze te konsole.

///linki wychodzące poza forum ukrywamy w code

///tripipi

Opublikowano

Podobno Sony ma wspierać jeszcze PS3 przez 2 lata. W PS4 będzie płatny internet więc myslę, że warto jeszcze kupić PS3. XBOX to badziewie tylko z dodatkami typu Kinect.

1377531174-U173186.png

Opublikowano

Przede wszystkim konsola jest od grania więc tutaj najlepiej sugerować się tytułami ekskluzywnymi które moim skromnym zdaniem lepsze jak i więcej ma PS3.

Grafika na obu konsolach jest niemal identyczna, może się zdarzyć, że jedna gra wypada lepiej na PS3 a druga na X360, radzę też chwycić obydwa pady w rękę i sprawdzić który będzie lepiej Ci leżał w dłoni, nic bardziej nie psuje zabawy z gry jak niekomfortowy pad.