Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zakup premium do Minecraft'a na Minecraft.net

lufa478

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Otóż chcę zakupić oryginalnego minecraft'a na minecraft.net. Mam 1 zasadnicze pytanie.Kupując konto płaci się przelewem zagranicznym czy krajowym?Proszę o szybkom odpowiedź.

Opublikowano

Może ma, nie wiem, kupowałem paypalem. Wiem, że da się zapłacić za pomocą przelewy24.

Opublikowano

Jestem zielony w sprawach paypala.Mam konto w Banku Pko Sa i mój znajomy miał problem ,że kupował inną grę na stronie producenta i musiał płacić za przelew zagraniczny sporom sumkę, a ja nie chciałbym wydać na minecraft'a więcej niż 100zł.

Opublikowano

Płacisz tyle samo ja wole kupować na minecraft.net i dopłacić 20 zeta niż zostać oszukanym przez innych

,,Tak myśli każdy, szkoda że to się nie sprawdza....."

Opublikowano

@up
Ta aukcja wydaje się dobra, ale i tak najlepiej kupować na minecraft.net

EDIT.
Tak swoją drogą to teraz, nie kupujesz premium na stronie minecraft.net, tylko na oficialnej stronie mojang.com . Jeśli masz karte vise to masz dobrze bo możesz kupić za jej pomocą. Oto wszystkie możliwe systemu płatności z ich strony mojangu:

• Visa
  • MasterCard
  • Visa Electron
  • American Express
  • Diners
  • JCB
  • Online Bank Transfer
  • All Polish Banks
  • Moneybookers Wallet
  • PayPal
Opublikowano

A wytłumaczy mi ktoś dlaczego pisze ,że gift code na minecraft.net kosztuje 85zł a kosztuje 120zł naprawdę ?

Opublikowano

To na minecraft.net płacisz około 120pln.