Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Ekipa - Plemiona.pl

I3uczek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Poszukuje Ekipy na nadchodzący świat w polskich plemionach.

Świat ruszy zapewne niedługo gdyż zaczoły się wakacje ^^

Coś o mnie :)

Nazywam się Bartosz i 23 lata.W plemiona gram od 6 lat. Moim największym osiągnięciem był świat 34 gdzie posiadałem 397wiosek ^^

Mam duże doświadczenie w prowadzeniu plemienia ^.- Na pierwszym świecie bez rabowania moje plemie miało top 12 gdy kończyłem tam gre :) Na s73 - Top 17 - Plemię -AoD-. Niestety z przyczyn rodzinnych odałem moje prawa w plemieniu radnemu a on nie ogarną tego.

Pare osób zna mnie z prywatnych plemion :) Nicki - Bronislav , LoZak (czasami) oraz OstroF@rmie ^^

Tym razem wole zebrać ekipę troche wcześniej ^^ Lada dzień stawiam dedyka w plemionach gdzie będziemy ćwiczyć ^^

Chętnych proszę pisać pod tematem albo na PW :)

Znany też jako Wyjadacz ^^

• Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Jeśli znajdzie się z 5 osób to mogę dołączyć, nie pamiętam ile już mam stażu w plemiona jednakże wiem ze grę zacząłem jakoś przed powstaniem szybkich serwerów.

Jeżeli w Twoim temacie znalazła się trafna odpowiedź oznacz ten post klikając "Oznacz jako rozwiązany"

Aby docenić pomoc użytkowników którzy starali się rozwiązać Twój problem kliknij "Lubię to"

Przed założeniem nowego tematu upewnij się że robisz to w "Odpowiednim Dziale"

Opublikowano

Podawajcie swoje nicki na plemionach i jak macie konto na forum plemion to pisać do mnie na PW ^^