Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak dobrze operować kamerą ?...

PlussH

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kilka pytań:

1.Siemka, jestem nowy w docie2(nie grałem w 1) a zaczynałem w lolu. Grałem cały czas na zalockowanej kamerze bo na początku nie wiedziałem, że można ją odblokować i jak już się o tym dowiedziałem to nie potrafiłem się do niej przyzwyczaić. W Docie widzę, że granie na zalockowanej jest beznadziejne i trzeba grać na odblokowanej. Jak to ogarnąć i w lolu jest tak, że klikając Spacje kamera ustawiała się na naszym champie a w docie najpierw ustawia się na środku mida. Można to jakoś zmienić żeby po kliknięciu Spacji kamera ustawiła się na champie?

2. Czy oglądanie zawodowych graczy np. NaVi pomoże mi w ogarnięciu gry?, jeśli nie dajcie linka do jakiegoś najlepiej polskiego kanału z poradnikami.

3. Jakim champem zacząć grać?, w lolu grałem na midzie i w docie raczej też mid by mnie interesował.

4. Po czym poznać jaki range ma tower?

5. Zauważyłem, że w docie nie ma teleportu do bazy więc jak najłatwiej sterować tym osłem?

Na razie to tyle jak jeszcze będę miał jakieś pytania to napisze :D.

starcraft-2-logo1.png

Opublikowano

1. Mozesz to sobie ustawic w Ustawieniach ze jak klikasz spacje to kamera leci na ciebie.

2. Tak pomoze zdobyc 'teorie' i lepiej bedziesz mogl analizowac gre.

3. Sniper/Drow Ranger/Zeus/Lich/Riki/Bounty Hunter

4. Podejdz i zobacz dokad cie bedzie bic :P

5. Klikajac na osla masz tam jego 'skille' ogarnij to :P

61093c6efb.png

Opublikowano