Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Assassin

SmokeEveryDay

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, zaczalem 3 dni temu grac w 4s i jestem zielony, nie latwa sprawa jest ogarnac pvp dla nooba, i tu mam pytania do was

1.Jakie porady byscie dali poczatkujacemu ?

2.Jakis dobry build mogli byscie podac ?

3.Jak ulozyc skile na pasku pod pvp a jak pod pve

4.Co to jest te rmc ?

5.Czy grajac assassinem na sam poczatek nie postawilem poprzeczki sobie troche za wysoko ?

6.Jako poczatkujacemu, jaka klase polecacie ? Gram te 3 dni assassinem i chyba by chcial juz przy nim zostac

7.Jakies dobre tutoriale / guide moglibyscie podac ?

8.Co powinienem robic a co nie ( ogolnie )

To chyba na tyle.

Opublikowano

1. Nie mam porad dla początkujących po prostu dużo walcz a ogarniesz rmc.

2. Build proponuję robić samemu a najlepiej sprawdzać na jakimś privie pvp.

3. Skille układasz według własnych upodobań ( każdy ma inaczej).

4. RMC - Rycerz Mroku Cienia

5. rmc jest jedną z trudniejszych postaci ale też nie najtrudniejszą.

6. Ja na początek proponuję łucznika najłatwiej go ogarnąć i jest chyba najłatwiejszą postacią.

7. a do czego tutki do pvp czy może do czegoś innego?

8. Nie rozumiem rób wszystko co chcesz i nie rób tego czego nie chcesz :P.

Dla mnie rmc jest jedną z lepszych klas i potrafi pokonać praktycznie wszystkich no może oprócz zaklinacza :).

"Śmierć nas nie rozdziela, robimy się tylko niewidzialni" 

Franco Scaglia – Czarna mewa

Opublikowano