Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Itemy

PRO4444PL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chcaiłbym sie dowiedziec co z itemami np jak zaboje potworka to zbieram po nim jakąś rękawice itp i nw zy to sie da założyc czy co (jestem nowy w grach takiego typu)

1361287359-U437164.png/ 2592933583.png

Opublikowano

Witam chcaiłbym sie dowiedziec co z itemami np jak zaboje potworka to zbieram po nim jakąś rękawice itp i nw zy to sie da założyc czy co (jestem nowy w grach takiego typu)

Jest to bonus ;d Pisze Ci co on daje.

Opublikowano

I nie trzeba go ekwipować ?? :D

Sorki nie grywałem w takie gry :P

Like masz za odpowiedź :D

Nie, nie trzeba, on działa na określony czas. Są też bonusy które np zmniejszają hp o 20/30% defa atak itp, wiec lepiej patrzeć co się bierze.

Opublikowano

Dzięki,-

-Możesz wytłumaczyć na czym polega silver i bronze coins czy co tam chodzi o te pieniądze .

-Jak ulepszać u kowala

1361287359-U437164.png/ 2592933583.png

Opublikowano

Silver i Bronze to jest kasa.

Nie wiem jak sie u kowala ulepsza bo zapomnialem, ale na pewno jest tam taka opcja ze musisz itemek przenieść.

Opublikowano

Jemu chodzilo o gauntleta, jest to ekwipunek do wojownika, mozna go zalozyc, jezeli jestes wojownikiem>mercenary/swordmaster, musisz miec odpowiedni level.

U kowala dajesz Enchant Item. Druga opcja od gory, dajesz prawym na item i jest tam w okienku kowala.
Itemy dzielone sa na: