Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

LVL-Lokacje

hardware

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam na początku muszę przyznać że to moja pierwsza gra tego typu więc nie mam żadnego doświadczenia i proszę o wyrozumiałość :D przechodząc do tematu czy jest tak że w różnych lokacjach są misje na tym samym lvl'u tzn do ubjania mobów na tym samym poziomie chciał bym się przenosić w inne miejsce a potem wrócić i zrobić te trudniejsze zadania chciałem wiedzieć czy jest taka możliwość :D

POMOGŁEM DAJ LUBIĘ TO:D

ab0bc93176c28908944588b712d630d4593d8605.png

Opublikowano

Questy jest robić najlepiej w taki sposób,że np główny quest prowadzi Ci do jakieś wioski to robisz tam też i wszystkie podoboczne questy bo czym dalej pójdziesz za głównym questem tym moby będą miały większy Lv i też questy nie będą odblokowane.

Opublikowano

Aha rozumiem glowny watek prowadzi mnie po lokacjach musze sobie wbic gdziesz troche lvl'i dzieki za pomoc

POMOGŁEM DAJ LUBIĘ TO:D

ab0bc93176c28908944588b712d630d4593d8605.png

Weteran
Opublikowano

Jeszcze chciałbym dodać, jeśli chcesz latać po mapkach to możesz tylko na większym lvl i na każdej będą questy np na mniejszy lvl, takie same lub na większy polecam tak robić ponieważ jeśli potem idzie się za wątkiem nie trzeba robić pobocznych questów : )

graphic.png

Nie otwierać pod żadnym pozorem :D

1358284006-U713459.png

1356566001-U334301.png

by

Opublikowano

Ale po co tak robić , skoro można chodzić za głównym questem i robić te poboczne tak jest znacznie szybciej Lv'ować.

Opublikowano