Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do gier

RedViper102

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciał bym się spytać o części które mam zamiar wymienic, lecz nie znam się na tym.

Mój obecny sprzęt :

Genuine Intel CPU 2140 @ 1,60GHz, 3GB ramu, NVIDIA GeForce 9500 GT

Chciał bym zmienić Procesor, płyte główną i kupić dwie kości ram po 4GB lecz nie wiem czy się opłaca i ile by to wynosiło.

Możliwe podkręcenia lecz wolał bym nie.

Moje wymagania są niewielkie lecz chciał bym aby takie gry jak BF3, bo2 i nadchodzące COD: Ghost ładnie działały nie zacinały się na średnich ustawieniach (wiem, że porównanie bo2 do bf3 jest głupie lecz bf3 na moim sprzęcie nawet nie ruszy a w bo2 mam Max 60fps (dzisiaj pierwszy raz (stałe 30FPS)) z gamebosterem, zmniejszaniem rozdzielczosci ekranu, i wiele innych...

Czyli mój komputer w skrócie jest słaby. Jak pisałem Bo2 ma ładnie płynnie działać na jak najlepszych ustawieniach grafiki i bf3 jakby się dało za niewielką cene.

Zaawansowanym w tej dziedzinie nie jestem więc to co napisałem, może być nie zrozumiałe więc jak coś to wytłumacze :)

(Cena narazie nie gra roli, ale tak jak pisałem nie chce komputera jaki ma Rock, tylko jakiś skromniejszy)

76561198073370975.png

Opublikowano

Cała jednostka do wymiany, jeśli chcesz w BF'a pograć. Pytanka :P

- Jakim dysponujesz budżetem ?

- Na jaki interfejs masz napędy ?

- Jaki posiadasz zasilacz ?

- Czy obudowa jest zgodna z formatem ATX (jaka firma, model) ?

- RAM DDR3 ?

Opublikowano