Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę was o zrobienie mi aimbota do gry Battlefield Heroes !

Od razu wielkie dzięki.

Parę pytań dotyczących C++

Ile trwa zrobienie takiego aimbota ?

Trudno takie coś zrobić ?

Będzie możliwość aby ktos mi tez pomógł takiego aima zrobić ?

Jak co to ja na razie jestem zielony z c++ ale za niedługo zamierzam go ogarnąć :)

Chodzi mi o aimbota .dll który się otwiera poprzez Winject albo Injector. (o ile to jest możliwe)

Aimbot – cheat, najczęściej program działający w tle, który automatycznie namierza celownik broni w grze komputerowej na przeciwników znacząco ułatwiając grę osobie korzystającej z tego programu. W praktyce wygląda to tak, że osoba używająca aimbota ma cały czas celownik na przeciwniku (najczęściej na środku jego głowy).

Opublikowano

1. Nikt za darmo z tego forum raczej ci nie zrobi aimbota :P

2. Jeżeli się ogarnia c++ to niedługo.

3. Lepiej zacznij się uczyć ;)

Opublikowano

A ile by kosztowało zrobienie takiego aima ?

jak na razie tylko podziękowałeś

Ty byś potrafił zrobić takiego aima ?

Opublikowano

jak na razie tylko podziękowałeś

Ty byś potrafił zrobić takiego aima ?

Odpowiedź bardzo na temat. Chodziło mi o to, żebyś napisał jakie dajesz wynagrodzenie, czy w ogóle dajesz i w jakiej wysokości. Teraz kumasz?

btw. nie piszę cheatów

Opublikowano

Odpowiedź bardzo na temat. Chodziło mi o to, żebyś napisał jakie dajesz wynagrodzenie, czy w ogóle dajesz i w jakiej wysokości. Teraz kumasz?

btw. nie piszę cheatów