Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Formatowanie dysku

Jano900

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wybaczcie że tak ostatnio tematami spamuję (przynajmniej je zamykam).

Przejdzmy do rzeczy - jak sformatować dysk do czysta, tzn. do stanu po zakupie? Wiem, google istnieją ale tamte informacje niewiele mi mówią.

Dam lajki.

P.S

Wiem że na tym forum jest nawet tut o tym ale on też mi wiele nie mówi. Plus nie wiem czy to odnosi się do moich wymagań. Jestem całkowicie zielony w tych sprawach więc wybaczcie.

Opublikowano

włóż płytkę z systemem, partycjonuj i formatuj jak tam chcesz

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

włóż płytkę z systemem, partycjonuj i formatuj jak tam chcesz

Czytałem o tym na googlach, ale wolałbym to zrobić inaczej. Bez wkładania płytki. Po prostu sformatować z poziomu windowsa.

Opublikowano

no to w czym masz problem podpiąć dysk i go potem formatować czy partycjonować ?

jak podpięty jako drugi to zrób

jak jeden i jego chcesz robić rób z płytki/usb itp

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

Opublikowano

no to w czym masz problem podpiąć dysk i go potem formatować czy partycjonować ?

jak podpięty jako drugi to zrób

jak jeden i jego chcesz robić rób z płytki/usb itp

"Podpiąć" czyli co?

Opublikowano

no zacznij myśleć ! chyba dysk co chcesz formatować

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

Opublikowano

no zacznij myśleć ! chyba dysk co chcesz formatować