Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Prosba]Kilka pytań od Kurczaka

KurczakSwaj5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jeśli chodzi o DN jestem amatorem z 4-dniowym stażem i ciągle męczą mnie tysiące pytań, a oto

trzy z nich:

1. Właśnie wbiłem 15'lvl Archerem i udałem się do jakiegoś NPC, gdzie jak zwykle przytrzymałem

Spacje aby przyśpieszyć tekst i nieświadomie coś powybierałem. Przeniosło mnie do jakiegoś pokoiku, rozwaliłem

kilka mobów i nie wiem o co chodzi. Quest nazywał się bodajże "Job Advencement". Mógłym prosić aby ktoś mi to wyjaśnił? O co w tym chodzi.

2. Jak napisałem wyżej, gram Archerem i nie wiem jakie atrybuty powinny mieć moje przedmioty, tj. Niektóre naszyjniki mają AGI, STR itp.

Jakie powinienem dobierać do mojej postaci?

3. Mam jakieś przedmioty o nazwie "Wonderfun Exchange Cupon" lub podobnie. Do czego one służą, jeśli można je na coś wymienić to na co?

To na tyle, z góry dzięki za odpowiedzi, ale oczywiście odwdzięczę się także Lajkami, jeśli komuś na tym zależy.

Opublikowano

1. Quest na zmiane klasy na Acrobat lub Bowmaster

2.AGI - daje crit.

3.Malo warte mozna wymienic, ale nic sie dobrego nie dostaje.Wymiana kolo Wonderful Parku

Opublikowano

1. Quest na zmiane klasy na Acrobat lub Bowmaster

2.AGI - daje crit.

3.Malo warte mozna wymienic, ale nic sie dobrego nie dostaje.Wymiana kolo Wonderful Parku

1.jak juz to Acrobate albo Sharpshootera -bowmastera masz na SEA :)