Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Uwierzytelnianie jest chwilowo niedostępne po użyciu car changera..

adzioo20

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, gdy dziś zdenerwowała mnie rzesza czitów na dragach postanowiłem odpalić car changera i zmieniłem swoje AUDI RS4 na AUDI R8, znalazłem go tutaj i zrobiłem tak jak pisało, ponieważ nie znam się na cheatach, wygrywam wyścig i nie mogę odebrać nagrody, a następnie nie mogę się zalogować z powodu braku uwierzytelnienia, wydaje mi się, że może być to ban, ponieważ nawet kiedy myślałem, że to zbieg okoliczności, gdyż o tym komunikacie ostatnio głośno, to po sprawdzeniu tego na chicane EU zobaczyłem, że stało się to samo. Czy jest to ban i czy mogę w jakiś sposób odzyskać swoje konto?

Opublikowano

Jakiego braku uwierzytelnienia ? Wyskakuje Ci jakiś błąd czy coś ? To lepiej daj ss , bo tak to nie ma o czym mówić ..

Opublikowano

Dobra dobra już wiem co jest grane . Konta są sprawdzane co może trwać nawet kilka godzin . W zależności od twojego farta będzie to trwało albo godzinkę albo więcej . Huh .. Jak sobie pomyśle to .. Mi sie to jeszcze nie trafiło , ale no szkoda . W sumie widać , że coś się zaczeli interesować , a nie tylko tępe oferty z autami za 2345298458934 boost , a 1 pakiet z 50k 200zł -.- . Także powinno Ci się to zlikwidować po jakimś czasie więc nie ma co peniać ;)

Opublikowano

No okok, ale dziwi mnie to, że dokladnie tak samo zrobiło się na chicane, 2x taki zbieg okoliczności czy może użycie cheata nakłania ich do sprawdzenia? ;p

Opublikowano