Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mój rok na siłowni

Mokobé

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej wszystkim, mam na imię -Wojciech- i chciałbym wam opowiedzieć trochę o sobie.

Zacznę od tego że ćwiczę już rok, podkreślam, ROK, nie pierdolony miesiąc i nie jestem sezonowcem jak to wszyscy hehe :P

W bicepsie dobiłem do 36 cm, nie noszę rurek bo to dla ciot i pedałów, a ja jestem prawdziwym mężczyzną i się w nich nie mieszczę.

weźcie pod uwagę że mam 16 lat, ćwiczę od roku, a czy wy uwierzycie czy nie to już wasz problem

Pewnie zapytacie się o dietę.

Dieta ? w moim wieku ? wypowiadacie się nie znając podstawowych zasad kulturystycznych .

i nie mam problemów z penisem nie musze iść do lekarza jeszcze działa na szczęście

a i mam takiego kolegę w klasie w rurkach i w szkole to jadę po nim jak po psie

Pozdrawiam wszystkich kulturystów.

Opublikowano

Wrzuć fotki. ,,Pewnie'' w bicepsie masz te 36cm ale klata pewnie płaska, a o plecach nie wspomne :>

Opublikowano

lol co

on tego nie zauwazyl

xD

Twojego debilizmy , po nazwie tematu już wiedziałem o Co chodzi

Wrzuć fotki. ,,Pewnie'' w bicepsie masz te 36cm ale klata pewnie płaska, a o plecach nie wspomne :>

Myślisz że tylko biceps ładuje ? Znam takich , szybko skończyli .

Nogi to podstawa duży wyrzut hormonalny itd .

Odpierdolcie się , nawet nie wiedzie jak gryf wygląda , zal wam >

Trolling , hejty i wiele więcej !

Opublikowano

Twojego debilizmy , po nazwie tematu już wiedziałem o Co chodzi

Myślisz że tylko biceps ładuje ? Znam takich , szybko skończyli .