Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

MORELE

Blackface

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

osobiście składać PC to nie składałem, nie znam się na tym. pcta składam na morele net i chciałbym również wziąć tam u nich montaż i tutaj pytanie, bo dużo jest opinii że nie dopięte, że uszkodzone że to i tamto, miał już ktoś z tym doczynienia? warto tam zamówić usługę montażu? bo jak oni mi coś zepsują to raczej nie udowodnie im że to nie moja wina tylko ich.

Opiekun produktu - Mateusz Zembala

BOOST

CSGO

Opublikowano

Ja bym nigdy nie dał tknąć moich części. Najlepiej zamówić nie złożony, a potem w domowym zaciszu poskręcać i mieć pewność, że wszystko jest dokręcone, zrobiony cable managment. Akurat to oferta składania komputera nie uwzględnia ważnej rzeczy, jak poukładanie kabli. Zazwyczaj pęk kabli wisi obok coolerów zasłaniając swobodny przepływ powietrza.

Opublikowano

no tak, ale nie wiem czy dam radę to poskładac, nigdy tego nie robiłem.

na moim złomie nie przećwicze bo to gotowiec kupowany z 6lat temu

BOOST

CSGO

Opublikowano

Wiem, oglądałem. Ale nie wiem jak to będzie, jak już dostane te częśći itd. łatwo coś zepsuć? czy raczej łatwo to wszystko ogarnąć

BOOST

CSGO

Opublikowano

Ja kupie obudowe brutus jakąś tam, obudowa spora, pisze że do zestawu 3k pln, więc mi starczy, w tym dziale z tą obudowa mi składali więc powinno być git.