Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Nauka C++ na poważnie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Chciałbym pojąć na poważnie język C++, tak abym umiał się tym językiem programowania umiejętnie posługiwał.

Myślę, że chciałbym spróbować nauczyć się owego języka z pozycji książki, gdyż wolę mieć to w wersji której mógłbym się uczyć nawet w szkole na przerwach. Chciałbym taką książkę która od poziomu podstawowego (jestem zielony) mogłaby mnie nauczyć języka do końca. Nie interesuje mnie ile ta książka ma stron (może mieć nawet więcej niż biblia), ja chcę po prostu pojąć to. Oczywiście w praktyce tworzyłbym to na komputerze, ale chciałbym umieć całą teorię.

Co polecacie? Uczyłem się PHP z Video/Poradników na internecie i, że tak powiem nie spodobało mi się to. Myślę, że wersja z książką byłaby najlepsza jeszcze ze względu na mój słaby wzrok.

Pozdrawiam i oczywiście za poważne odpowiedzi będę nagradzał Like... :)

1368908122-U621182.png

Moderator Tworzenia stron WWW , ex.Moderator Dark Orbit,ex. Moderator Diablo, Helper Pogaduszek, Metin2, Dobre programy, Fan Art, MPC Media Team Recenzent.

Opublikowano