Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do gier (2500zł).

GeleX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko,

piszę tego posta z prośbą o pomoc w złożeniu dobrego komputera do gier w przedziale cenowym 0-2500PLN.

Nie chcę oczywiście gotowca z allegro, ale jakiegoś dobrego składaka z np. morele.net czy coś takiego.

Nie znam się na tym i bardzo potrzebuję pomocy.

Brak sygnatury. :3

Opublikowano

O_o

Nie zrozumiałem nic szczerze.

Chcę komp do gier, żeby bf3 na wysokich szedł. :-)

Opublikowano

O_o

Nie zrozumiałem nic szczerze.

Chcę komp do gier, żeby bf3 na wysokich szedł. :-)

Po prostu kub obudowę proponuję

Zalman Z9 U3

spełnia się rewelacyjnie i tak zasilacz do 500w najlepiej disus g1 400w, jakos grafikę proponuje GeForce GTX650, 2 dyski twarde o pojemności 250gb 1, karte głowno ati lub nexus albo gigabyte, naped cd,dvd najlepiej by otwarzał blue-ray procesor intel core i5 jak chcesz dokładnej pomocy pisz na PW pomoge ci we wszystkim ponieważ znam się na tym i to studiuje :D

Opublikowano

@2UP

Dziękuję bardzo.

1. Mam dysk.

2. Mam nagrywarkę.

3. Mam skrzynkę, ale jest dosyć stara, więc nowa wchodzi w grę (opcjonalnie, lecz w razie wysokiej ceny można wywalić).

Opublikowano

@2UP

Dziękuję bardzo.

1. Mam dysk.

2. Mam nagrywarkę.

3. Mam skrzynkę, ale jest dosyć stara, więc nowa wchodzi w grę (opcjonalnie, lecz w razie wysokiej ceny można wywalić).

Jeśli chodzi ci o pomoc w składaniu komputera dokupowywanie nowych części do 2500zl by bf3 chodził na największych obrotach sluże pomocą :D

Opublikowano