Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Programista czy Grafik? Do you help me ? :D

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sieema :D

No to tak na początek chciałem powiedzieć że mam dylemat :P. Rekrutacja się zaczęła i zastanawiam się do jakiej klasy się zapisać jak mnie przyjmą :). Czy na profil "Technik Informatyk" czy "Technik cyfrowych procesów graficznych". Ogólnie to lubię bawić stronami itp. Ale mam nadzieje że pomożecie i naświetlicie mi trochę te "Tytuły".

Pozdrawiam ^^

Opublikowano

Ja jestem na techniku informatyku i powiem tyle.Program dla tego profilu jeeeest bardzo zastarzały ale zawsze się czegoś nauczysz do tego na informatyku będziesz miał przez 3 lata grafikę ;)

Opublikowano

Na informatyku grafika jest? :D Dzięki za wypowiedź, czekam na reszte :P

Opublikowano

JA MÓWIĆ ANGIELSKI BARDZO DOBRA!!!

Ok, ale nieważne. Na tech-inf nauczysz się co nieco ale nic konkretnego. Żeby coś działać to powinieneś potem iść na studia.

Osobiście polecałbym grafikę. Studia możesz odpuścić (chociaż warto iść) a jesteś w pełni zdolny do roboty :)

1374788544-U921656.png

Opublikowano

Co do grafiki to musisz sobie sam odpowiedzieć umiesz dobrze rysować itp to możesz iść na grafikę i jak masz staż w programach graficznych.

Opublikowano

@2UP

Teraz to już zamieszałeś hehe :DD. Crazy ^^. Teraz już nie wiem co. Czekamy dalej :P

@EDIT

No rysować to nie lubię za bardzo a tak to robiłem różne obrazki, edytowałem style na forum ( robiłem buttony itp.).

Opublikowano

Programista lepszy zawód, bo dużo zarabia.