Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dźwięk pomocy

mati9622

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sterwoniki zainstalowane ,a tu "brak zainstalowanego urządzenia wyjściowego audio " i "nie można uruchomić tego urządzenia kod (1o)" jak ktoś pomoże i się uda to stawiam flaszkę.

dwik.png[/url]

-Jestem habilitowanym profesorem,magistrem, który nie umie zawiązać sobie butów.

-A ja jestem technikiem który daje ci prace.

Opublikowano

Instalowałeś jakieś sterowniki ? Ruszałeś coś w usługach ?

start -> services.msc i odpal harmonogram klas multimediów + windows audio, jak nic nie da to pierw sterowniki i druga próba

podaj model płyty głównej

Opublikowano

dopiero co przinstalowałem systemy a stery instalowałem te co powyżej widać...

Harmonogram klas multimediów był wyłączny, urchomiłem, zrestartować?? ...a model płyty to gigabyte FC 7vm400m-rz

-Jestem habilitowanym profesorem,magistrem, który nie umie zawiązać sobie butów.

Opublikowano

czyli co ???

Opublikowano

robiłem to już

jedyne czego nie robiłem co ty mówiłeśto tego by system sam pobrał bo siedze na lapku a na tamtym nie mm dostępu do internetu.

Opublikowano

To zrób to w końcu i napisz czy zadziałało, podłącz jakoś internet bo inaczej się nie dowiesz czy to wina sterowników

Opublikowano

Przypuśćmy że nie znajdzie sterowników , albo to nic nie da to co dalej bo aktualnie go nie podłacze, tylko jutro sprawdze to będzie pewnie znczyło ,że błąd ze strony fizycznej tak ???

Opublikowano

ref:

Zarchiwizowany