Skocz do zawartości

Nowy laptop do 3000 zł ;D

Kakanapka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otóż mam zamiar kupić sobie nowego laptopa, lecz niestety moje fundusze są ograniczone do 3000 zł :/ Mam prośbę do użytkowników tego forum (Znających się na rzeczy ). Proszę napiszcie mi modele laptopów do 3000 zł dobrych do gammingu oraz w miarę ładnie wyglądających (Ogólnie interesuje mnie kolor czarny ew. srebrno czarny)

Chodzi mi o to abym mógł na tym laptopie uciągnąć conajmniej 3 konta w metinie :D oraz pograć w LoLa na 50 fps+

Piszę tutaj, ponieważ nie znam się na tym za bardzo :/

Proszę o pomoc !

oraz

Z góry dziękuje !

Jeśli od 3000zł to polecam asus r500vj-sx123h. To jest dobre połączenie i7 z w miarę dobrą kartą graficzną. Oczywiście jeśli nie zależy ci koniecznie na 4 rdzeniach i zamiaste lepszego procka chcesz mieć lepszą kartę graficzną to wyżej wymieniony lenovo y580 będzie Tobie pasował. :)

Tu link do tego Asusa:

http://asus.strefamarek.allegro.pl/asus-r500vj-sx123h.html

Rola Healera w grach MMO jest taka sama jak basisty w zespole - Zauważa się go dopiero wtedy, gdy przestanie grać.

Człowieku, to zależy od modelu... Jeśli ktoś lubi grać a często podróżuje to będzie świetnie. Poza tym - można kupić laptopa za 2500 zł, niby fajnie ale ze zintegrowaną grafiką i będzie do dupy. Ten Lenovo to jest jeden z najwydajniejszych laptopów.

Masz jakiś problem bądź pytanie dotyczące komputera? Napisz do mnie, a postaram się ci pomóc.