Kakanapka Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Witam, otóż mam zamiar kupić sobie nowego laptopa, lecz niestety moje fundusze są ograniczone do 3000 zł :/ Mam prośbę do użytkowników tego forum (Znających się na rzeczy ). Proszę napiszcie mi modele laptopów do 3000 zł dobrych do gammingu oraz w miarę ładnie wyglądających (Ogólnie interesuje mnie kolor czarny ew. srebrno czarny) Chodzi mi o to abym mógł na tym laptopie uciągnąć conajmniej 3 konta w metinie oraz pograć w LoLa na 50 fps+ Piszę tutaj, ponieważ nie znam się na tym za bardzo :/ Proszę o pomoc ! oraz Z góry dziękuje ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueFaith Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Lenovo Y580, na przykład: http://allegro.pl/mocarz-lenovo-y580-i5-12gb-1000gb-gtx660-gratisy-i3236886623.html Chyba że dorzucisz do i7: http://allegro.pl/lenovo-y580-i7-3630qm-8gb-1tb-gtx660-2gb-jbl-i3238495559.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael565 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Jeśli od 3000zł to polecam asus r500vj-sx123h. To jest dobre połączenie i7 z w miarę dobrą kartą graficzną. Oczywiście jeśli nie zależy ci koniecznie na 4 rdzeniach i zamiaste lepszego procka chcesz mieć lepszą kartę graficzną to wyżej wymieniony lenovo y580 będzie Tobie pasował. Tu link do tego Asusa: http://asus.strefamarek.allegro.pl/asus-r500vj-sx123h.html Rola Healera w grach MMO jest taka sama jak basisty w zespole - Zauważa się go dopiero wtedy, gdy przestanie grać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueFaith Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 GT635M to złom, bez porównania jeśli chodzi o GTX660M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...