sdr123 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Mam pytanie. Czy jeżeli dostałem na jednym serwerze ts3 bana perm to jest możliwość ponownego wbicia na ten sam serwer ts3 z tego samego komputera? Jakby co to mam zmienne IP Odnośnik do komentarza
NosFile Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 możesz wejść na ten sam serwer ts jeśli tylko zmienisz IP i identa Regulamin sygnatur Odnośnik do komentarza
Gorzał Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 możesz wejść na ten sam serwer ts jeśli tylko zmienisz IP i identa Tyle chyba każdy wie ... -- Jak widzisz w aktualnej wersji nawet zmiana IP i identyfikatora Ci nic nie da. Odinstaluj wszystkie pliki z komputera, które mają/miały coś wspólnego z teamspeakiem, następnie znajdź jakąś starszą wersję teamspeaka niż 3.0.7 zainstaluj i weź update. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza
sdr123 Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Tyle chyba każdy wie ... -- Jak widzisz w aktualnej wersji nawet zmiana IP i identyfikatora Ci nic nie da. Odinstaluj wszystkie pliki z komputera, które mają/miały coś wspólnego z teamspeakiem, następnie znajdź jakąś starszą wersję teamspeaka niż 3.0.7 zainstaluj i weź update. Powinno pomóc. moge zainstalowac ts3 3.0.7.1 ze strony teamspeak i zrobic update ? czy jeszcze nizsza wersje? e; sciagnalem 3.0.5, zrobilem wszystko to co kazales i nie dziala :< nadal mam banned permanently i powod Odnośnik do komentarza
NosFile Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 to zrób tak jak ja pisałem zmień identyfikacje Regulamin sygnatur Odnośnik do komentarza
sdr123 Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Nie wiem jak zmienić ten identyfikator ... jakby mógł ktoś dać mi sposób jak wejść mimo perm bana.. na pewno dam plusa Odnośnik do komentarza
SneX Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Ctrl+I i zrób kolejny, nie zapomnij zmienić IP. Działa na 100% sprawdzałem specjalnie dla ciebie przed sekunda. Uwaga: Ten sposób działa tylko jeśli dostałeś bana na identyfikator oraz na IP. Odnośnik do komentarza
Gorzał Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 to zrób tak jak ja pisałem zmień identyfikacje Chyba jak zainstalował ts'a od nowa, to zmienił mu się identyfikator Master TeamSpak3 -_-. Odnośnik do komentarza
NosFile Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 a po co ma instalować od nowa jak może zmienić bez instalowania od nowa ... masterze ts3 a tak wg to zapisują mu się dane w Roamingu ... Regulamin sygnatur Odnośnik do komentarza
GirteL Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Sorry, że odświeżam, ale mam ten sam problem a nie chciałem robić kolejnego tematu. Mój brat może wchodzić na TSa po zmianie IP, a ja nie Odnośnik do komentarza
Małpa Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Sorry, że odświeżam, ale mam ten sam problem a nie chciałem robić kolejnego tematu. Mój brat może wchodzić na TSa po zmianie IP, a ja nie A probowales tego co Gorzal pisal? Odnośnik do komentarza
dasdasdas1 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 zmien ip i id Distributed Denial of Service Odnośnik do komentarza
TheBonzo Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 ID i IP nie pomoże w nowym Ts 3.0.16 Odnośnik do komentarza
luki3507 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 AnonnPL, w 09 Paź 2014 - 09:04, napisał: 1. Start regeditPrzejdź do "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\"edytuj "ProductId" -> "00359-112-0000007-xxxxx" zmien ostatnie 5 cyfr zaznaczone "x" na dowolne !!! 2.Zmień IP -> jeśli masz zmienne (Neostrada, Netia) zrestartuj modem/router, jeżeli stałe użyj VPN-a lub poproś dostawce o zmianę. 3. Zmień ID -> CTRL + I ,usuń profil i wygeneruj nowe ID Odnośnik do komentarza
Norczan Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 ID i IP nie pomoże w nowym Ts 3.0.16 AnonnPL, w 09 Paź 2014 - 09:04, napisał: 1. Start regeditPrzejdź do "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\" edytuj "ProductId" -> "00359-112-0000007-xxxxx" zmien ostatnie 5 cyfr zaznaczone "x" na dowolne !!! 2.Zmień IP -> jeśli masz zmienne (Neostrada, Netia) zrestartuj modem/router, jeżeli stałe użyj VPN-a lub poproś dostawce o zmianę. 3. Zmień ID -> CTRL + I ,usuń profil i wygeneruj nowe ID Panowie, spójrzcie sobie na daty, minął ponad rok, więc nie odświeżajcie takich tematów. Zamykam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.