Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Jaka konsola ?

QuitS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, postanowiłem tu napisać ponieważ jestem zainteresowany kupnem konsoli a że jestem w tym zupełnie zielony a będzie to moja pierwsza konsola dlatego mam parę pytań.

1)Jaka konsola Xbox czy PS3 czy też inne do gier typu GTA5(które wyjdzie) itdp.

2)Czy konsola typu Xbox-360 i inne te nowsze mają jakieś specjalne wymagania co do telewizora

3)Na co patrzeć przy wyborze konsoli ??

4)Czy konsola musi spełniać jakieś wymagania do danej gry tak jak Komputer PC.??

Opublikowano

1. Moim zdaniem lepszym wyborem jest PS3 jeśli chodzi o gry, dokładniej to chodzi mi o tytuły ekskluzywne które Sony posiada zdecydowanie lepsze niż konsola Microsoftu.

2. W zasadzie to nie, praktycznie podłączysz i pod stare tv jak i monitory, jednak najlepszym rozwiązaniem do konsoli jest tv z min. HD Ready i 26"

3. Dobór pada, jednym w dłoni leży bardziej pad od Xboxa a drugim pad od PS3, jeśli chodzi o używane konsole to bankowo nie kupuj żadnych pod naprawach, wtedy jest duża szansa, że konsola ponownie odmówi posłuszeństwa.

4. Nie, w zasadzie tylko musisz mieć wymaganą ilość wolnego miejsca na dysku

819531478353821175209.gif

Opublikowano

To zależy czy chcesz mieć dużo gier i np. korzystać z PS Plus, jeśli tak to 320gb-500gb powinno wystarczyć.

Jeśli nie to 120gb-250gb powinno wystarczyć.

819531478353821175209.gif

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.