Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Itemy Batmana i IronMana

Czajnik1996

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem początkujący w grze...

Moim mentorem jest batman i mam pytanko czy da się jakoś zdobyć itemy żeby wyglądać jak on?

Bo widziałem dużo graczy którzy mają takie fajne itemki i dzięki temu wyglądają jak nasz superbohater...

Znalazłem jeszcze filmik, który pokazuje jak zdobyć hełm IronMana i teraz pytanko?

Czy są gdzieś jeszcze filmiki, które pokazują jak zdobyć reszte tego eq?

Jak tak to proszę o linki i odpowiedzi, bardzo mi na tym zależy i na IronManie i Batmanie eq...

Tutaj link do filmiku z hełmem IronMana:

Proszę o odpowiedzi i pozdrawiam ;)

Opublikowano

Itemki batmana? Jest maska batmana którą można wygrać w Vault z prezentów. Tier 2 sprzedawany od Bat girl przypomina trochę batmana. Ten "hełm Iron-Mana" to head w stylu "Classic Tech" no i można go zdobyć z zebrania tych "znajdziek" które są na filmiku. Bluzy można wygrać w Vault, maskę Spectra można wydropić z questa w którym pokonujemy go. Te spiczaste kolce jako zbroja to zbroja T3 dla DPS za odznaki triumfu(kiedyś odznaki kryptonu).

Opublikowano

Mam jeszcze pytanko do zbroi IronMana pasuje Speed-Force Spectrum ale jest to do PVE komplet...

Czy jestem w stanie zdobyć tą zbroję jakoś na PVP?

Proszę o odpowiedź ;)

A właśnie i pisze jeszcze w temacie: http://www.mpcforum.pl/topic/501878-tut-dcuo-zestawy-zbroi/

że ten zestaw jest dla mentora supermana, a ja mam batmana...czy to znaczy że muszę zmienić mentora i grać na PVE?