Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Co kupić

Nestlee

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam postać rycerz level 52 i mam zamiar sobie kupić peta do 2.000.000.000 z tego co czytalem to na moją klasę jest najlepszy kościan i dżin ale nie chcę kupować bo nie znam się na cenach i nie chcę przepłacić za byle gówno ^^ .. mam do was pytanie co lepiej kupić(żeby sobie radzić z o wiele wyższymi lvl mobów odemnie) i ile mniej więcej kosztuje taki dżin/koscian level 150 lub wyższy? stw i bez . . .

damjian.png

Opublikowano

Osobiście polecam dżina.

Dlaczego?

1. Jego unity dodają p.atk i p.def

2. Posiada on ogromny damage z skill'i

3. Kościan dodaje Ci jedynie p.def co dopiero przydaje się na t5+

4. Oczywiście najlepiej do takiego zwierzaka jakiś kler, kapelan w duo party do leczenia ^,^

5. Niestety na cenach się nie znam, zarazem pamiętaj by zakupić mu odpowiednią broń

Natomiast jeżeli zechcesz zakupić kościana to :

1. Pamiętaj, by kupić mu najlepiej buławę

2. Posiada on leczenia

3. Służy od głównie jako tank i heal w jednym

4. O ile pamiętam są one bardzo drogie ponieważ przy dobrej broni może leczyć po ~15k+

alishia.jpg

Opublikowano

Wszystko zależy od eq peta ,ale śmiem twierdzić ,że jego też nie masz.

Wieć jeśli masz do wydania 2kkk to nie ma co się na kościeja napalać bo bez odpowiedniego eq jest daremny :)

osobiście powiem Ci,że fizyka teraz nie opłaca się kupować. (Od kiedy zabrali im leczenie to warte nawet mniej niż cerber)