Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Skrzynia Ucznia

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, siedzę na forum już ok 2h i szukam tutorialu krok po kroku jak dodać skrzynie ucznia na swój serwer.

Tzn. Quest z skrzyniami ucznia do 90lv dodałem już na serwer, ale nie dostaje owej skrzyni po stworzeniu postaci. (Resetowałem już serwer)

Wydaje mi się, że powinienem jakoś dodać te skrzynie do clienta albo w item_proto czy coś takiego (nie znam się)

Pliki serwerowe są z 2011 by kociol. I mam do was taką prośbę, czy mógłby mi ktoś powiedzieć co mam zrobić? Może jest jakiś tut'ek? ;>

@Edit

Hmm.. Skoro nie widze takiego tutorialu, to może po prostu zainstalować najnowszego Polskiego clienta, nie patchowac go.. Tylko po zainstalowaniu podmienie root'y

Wrzuce launcher serverinfo edytuje w cliencie i zadziała? Co o tym myślicie?

//Reklama OFF.

Opublikowano

Bo musisz ją dodać do give_basic_weapon.quest ZNaczy się może masz inny, ale dodaj jej id do questa na początek gry. Ona sama ci się do eq nie wpierdzieli :)

co to za quest? Zrobiłem serwer na czystych plikach więc nie mam żadnych quest'ów prócz tych które wgrałem. Możesz troche jaśniej wyjaśnić? I mam takie pytanie. Gram na cliencie by Derin. A tam chyba nie ma "ikonek" skrzyń ucznia, a więc muszę coś pobrać i wstawić do czegoś to? ;> "dodaj jej id do questa na początek gry." Nie mogę tego zrozumieć. id skrzyni ucznia chyba nie ma w plikach by kociol? :D

//Reklama OFF.

Zarchiwizowany