Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jaka postać pod PVE ? (początkujący gracz)

dodatki890

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć jaka postać najlepiej sprawowała by się w PVE. Jestem początkujący i chcę pierw nauczyć się grać a dopiero bawić w PVP itp. Fajnie było by z waszej strony gdy ktoś na pw lub tutaj pokazał by mi jak takową postać rozwijać ;)

( Jeśli gdzieś na forum jest taki poradnik/temat nie krzycz, przekieruj podając link niżej ;) )

Pozdrawiam.

Opublikowano

pod PvE bierz jakiegoś maga. Polecałbym Spellhowlera ze względu na prostotę tej postaci oraz dobrą i mobilną w expie ;) Jest to czarny elf. Po przebudzeniu Feoh Wizard ;)

Opublikowano

Feoh to typowa postać do PvP. Expienie... W Pt Feoh jest zajebisty jak cały czas dostaje mane i napierdala tymi swoimi destruktywnymi obszarówkami, ale expienie Spellhowlera to masakra, cały czas many brakuje na 70+.

Do expa niezły jest archer, jakikolwiek, niby bierze troche many za każdym hitem ale jak się nie używa skilli (na moby nie warto) to many nie powinno braknąć.

Krasnolud też powinien być dobrym wyborem, ponieważ można nim łatwo zarabiać ze względu na Spoil, zobacz sobie Path to Awakening przy tworzeniu postaci, po przebudzeniu Krasnolud może być Othellem lub Tyrrem. Jednak expi nim się nie najłatwiej, ale na początek dobry żeby trochę kasy nabyć

Opublikowano

Ja spokojnie expiłem sh i przy herbach many nie barkowało :) A po 70 na dragon valley też lecą herby. Po 76 do 85 na PI luzem ;)