Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie jest z gotowca bo wsztsko sam robilem, modul jest moj itd. ... .Zresztą nie chce sie teraz klucic. Potrzebuje wiedzie tylko jak sie robi bypassa.

Opublikowano

Umiem robic hacki, ale z tymi podstawowymi funkcjami. Nie jestem profesjonalista i nie potrafie wszystkiego. Tak sie sklada ze Bypassa nie umiem.

• 2 tygodnie później...
Opublikowano
Umiem robic hacki, ale z tymi podstawowymi funkcjami. Nie jestem profesjonalista i nie potrafie wszystkiego. Tak sie sklada ze Bypassa nie umiem.