Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Złożenie kompa do 1,5tyś.

matx321

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, chciałbym złożyć kompa dla chrześniaka do 1,5tyś. Liczę na waszą pomoc w tym bo nie znam się jaki tani sprzęt byłby najlepszy, na pewno wiem, że chce mu chodzić na kompie GTA 4.

z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano

up, lepsza będzie jakaś używka radeona 4870 czy innego z serii 4***. ponieważ twoja ma 128 Bit szynę i gta4 nie pójdzie na wysokich wymiarach(znaczy wymaganiach.

Albo i nie? kur** nie wiem już sam. ale twoja na pewno jest dośc słaba.

Jeżeli poszukujesz listy ID przedmiotów Minecraft, komend WorldEdit, to zapraszam do mojego poradnika!

25hmxok.png

Opublikowano

7770 da się na wysokich odpalić, gra jest źle zoptymalizowana ale 7770 jest wydajniejszy od kart z serii 4xxx.

CPU : Core i5 3470   3.8 Ghz //  GPU : Palit GeForce GTX 960 OC // PSU : Deus G1 500W   //  CASE :  Brutus M23  // MOBO : Z77A-G43  // RAM : 6GB DDR3   //  HDD : Barracuda 500GB     

Monitor : X2377HDS-B1 ( 23 Cal )

24dnacg.png

Opublikowano

up, lepsza będzie jakaś używka radeona 4870 czy innego z serii 4***. ponieważ twoja ma 128 Bit szynę i gta4 nie pójdzie na wysokich wymiarach(znaczy wymaganiach.

Albo i nie? kur** nie wiem już sam. ale twoja na pewno jest dośc słaba.

Zobacz, na jakiej szynie siedziały GTX 2xx ;]

I co z tego wynika ?

7770 będzie dobrym wyborem.

Opublikowano