Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam]OTS na VPS'ie

rafaeru

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym postawić ots ale tylko tak dla sprawdzenia i pobawienia się skryptami i czy taki slaby vps pociągnie ots 5-10 osób ?

I czy macie możne jakieś tutoriale jak stawiać ots'a na maszynie ? bo słyszałem ze trzeba odpalić zdalny pulpit ale jestem w tym zielony. Z góry dziękuje !

@edit: Znalazłem Vpsy po 14 zł tylko że na Linuxie i tu moje pytanie czy trudno jest przekompilowac ten silnik na linuxa i czy wszystko robi sie tak samo ?

Opublikowano

Na linux łatwiutko... Tibia.net.pl wbij sobie tam i w tam masz mase poradnikow o komplikacji itp.

We are legion, We do not forgive, We do not forget,Expect us!

6gboAN8.png?1

Opublikowano

za 15zl ? to chyba do hostingu www ;D poczytaj dobrze, albo podaj parametry tego vpsa.

czytaj tez regulamin niektorzy uslugodawcy zabraniaja stawiania gier online bo obciaza to maszyne (albo blokuja porty, albo poprostu ci usuna dostep)

mysle ze minimum 40zl taki vps do nauki.

do kompilacji trzeba miec source , na otland sa slabsze darmowe i lepsze platne po wykupieniu konta darczyncy.

na samych poradnikach nie postawisz, bo na kazdym vps sie robi podobnie lecz zawsze sie znajdzie jakis problem, podstawowa znajomosc linuxa musisz znac.

niektore skrypty bedziesz musial przerabiac pod linux.

12345ab.jpg

Opublikowano

ja pamietam jak stawialem swojego 1 ots 5 lat temu to stracilem miesiac na ogarniecie tego ;D

bylem kompeltnie zielony.

vps kosztowal wtedy 80zl

12345ab.jpg