Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] O co chodzi z palladiunim

KaBaNoSFAN

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, w tej sprawie jestem zielony grałem ostatnio tak obficie w do w 2010-2011r i wtedy nie było pallad ostatnio wróciłem do tej gry i słyszałem że jest to bardzo opłacalne może ktoś powiedzieć na czym to polega i jakiego bota/taska do pbdo mam do tego użyć.

o co mi chodzi
1.palladinium jest porozżucane po mapie jak enerdium promerium teribium czy wypada z mobów
2.gdzie to się sprzedaje (jaka mapa)
3.czy uda mi się tam cokolwiek nazbierać z wegą 5 flaxów 1 irys all lf3 1 osłoną najleprzą i resztą gn-7900
4.ile uzbieram w 1h z odpowiednim taskiem

przepraszam ale nigdzie nie mogełem tego znaleźć a na oficjalnym forum bigpointa mod przekierował mnie na poradnik gdzie niczeog nowego się nie dowiedziałem

pomóżcie pijawce :F

Opublikowano

1.Tak, na mapie 5-1( w mgiełce, ale tam bardzo mało tego jest) 5-3( mgiełka dużo większa, więcej tego jest są to takie gwiazdeczki niebieskie)

2. 5-2 w bazie

3. raczej nie, a jak tak to mało.

4. Mało

FCB/BvB/Chelsea.

Messi<3

fbmessis.png

Opublikowano

Siemka, w tej sprawie jestem zielony grałem ostatnio tak obficie w do w 2010-2011r i wtedy nie było pallad ostatnio wróciłem do tej gry i słyszałem że jest to bardzo opłacalne może ktoś powiedzieć na czym to polega i jakiego bota/taska do pbdo mam do tego użyć.

o co mi chodzi

1.palladinium jest porozżucane po mapie jak enerdium promerium teribium czy wypada z mobów

2.gdzie to się sprzedaje (jaka mapa)