Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] O konsoli/telewizorze

warzniak19

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem 'Zielony' w Konsolach, i mam pytanie, czy jak jest taka lepsza konsola podłączona do Telewizora który ma ok. 6 lat to czy gra będzie działać poprawnie ? Jeszcze nie kupiłem konsoli, bo mam telewizor z lat 10 i jak leci jakiś film to działa poprawnie. Bardziej chodzi mi o GTA 5, iż ma wyjść w Wrześniu na PS3 i chcę się spytać czy pójdzie, bo nie chcę kasy wywalać na marne.

Pytanie streszczone: Czy wiek telewizora ma wpływ na płynność gry.. ?

svh03y.jpg

Opublikowano

Telewizor ma znaczenie, najlepiej napisz jaki to model

Podejrzewam, że stary kineskop to nie jest więc obraz nie powinien być najgorszy, aczkolwiek jeśli tv nie obsługuje nawet HD Ready (720p) to grafika będzie ciut lepsza niż ta z PS2

819531478353821175209.gif

Opublikowano

@up

Model to Provision. Nie pytaj, dostałem od rodziców na 18-stke, chociaż chciałem plazme, to i tak dali mi ten złom. xD

svh03y.jpg

Opublikowano

@up

czyli jednak kineskop, no niestety ale graficznie będzie bez rewelacji, obraz będzie porównywalny z tym jaki jest na konsoli Playstation 2 z racji maksymalnej rozdzielczości jaką uzyskasz czyli 480p

to już teraz zależy od Ciebie czy chcesz kupić konsolę pod ten telewizor, ja osobiście bym zaczął zbierać na nowy tv albo jakiś monitor min. 22' przynajmniej z HD Ready

819531478353821175209.gif

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.