Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] RWU

Rak0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ranking wg umiejętności... Im wyższy tym lepiej czy odwrotnie ??? Wg was 1157 RWU to dobrze czy źle ???

"Nie sprzęt, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika."

Może taki małe "Lubię to", za pomoc ?

Opublikowano

A jaki masz lvl ???

14

Opublikowano

Nie wiem, od czego to zależy. Na pewno nie od lvl'a, ponieważ na moim komandosie 18 lvl mam 1300, a na Gunnerze 20 lvl 1367 ;) Nie potrafię tego wyjaśnić :)

Myślę, że jest do chyba dobrze, bo nie znam się na tych RWU, Stosunek itp.

Stosunek wychodzi wtedy, kiedy podzielisz zgony przez zabicia (kills/deaths). Bez skojarzeń ... :)

Masz problem w sprawie Battlefielda Heroes ??? Pisz na PW

Jeśli pomogłem, nie zapomnij dać LIKE

BFH Polska ;)

Opublikowano

Przykład:

Kills: 600

Deaths: 247

Dzielimy to 600:247 = 242,97 dodajemy 1000 i w zaokrągleniu wychodzi twoje RWU tak jest to liczone na bazie moich obliczeń skilla sprawdźcie czy wam też wyszło

Opublikowano

Przykład:

Kills: 600

Deaths: 247

Dzielimy to 600:247 = 242,97 dodajemy 1000 i w zaokrągleniu wychodzi twoje RWU tak jest to liczone na bazie moich obliczeń skilla sprawdźcie czy wam też wyszło

To inaczej działa.

Jak zabijesz gracza z większym RWU, to twoje RWU się zwiększa, a jeśli ciebie zabije gracz z mniejszym RWU, to wtedy tracisz te punkty. Jak dobrze wiem to tak to działa.

Stosunek wychodzi wtedy, kiedy podzielisz zgony przez zabicia (kills/deaths). Bez skojarzeń ... :)